Arodem Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fra og med i dag trenger man kun spillet for å utforske den hemmelige verdenen. Les hele saken Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Se der ja! Synd de ikke gunnet på med det fra begynnelsen. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tok ikke lange tiden nei 2 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mer info her: http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=62789 Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Haha hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, kanksje verdt å ta en titt igjen. Men si meg... er escalation fortsatt et "must" for tanking? Tviler jeg vil ha noe stor glede av det om alt jeg gjør er å spinne rundt som en tulling. Idioti og legge frem et spill som valgfritt når sannheten er at det ikke er det.. (ja du KAN gå med noe annet, men å gi opp 30% mer skade for hele gruppa er ikke et tema) Lenke til kommentar
netsirk Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ahh. Vurdere å kjøpa det no ja. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Dohoho, forutså dette i går kveld i General-chat. Ikke en kjeft trodde på meg. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 konge. spilte det i en månde men gidder ikke å drive å betale månedsavgift. så da blir det å innstalere spille på nytt igjen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 vise nese til alle som har betalt månedspris for spillet Er en god grunn til at jeg ikke spilte det og her er grunnen Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Haha hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, kanksje verdt å ta en titt igjen.Men si meg... er escalation fortsatt et "must" for tanking?Tviler jeg vil ha noe stor glede av det om alt jeg gjør er å spinne rundt som en tulling.Idioti og legge frem et spill som valgfritt når sannheten er at det ikke er det.. (ja du KAN gå med noe annet, men å gi opp 30% mer skade for hele gruppa er ikke et tema) Hei Rattjamann Nei du trenger ikke bruke escalation som tank lenger. Det er kommet en ny passiv som gjør at alle sword, hammer chaos abilities forårsaker exposed buffen på det du slår på. Du er hjertelig velkommen tilbake. Vi har det svært så gøy der inne i TSW Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) vise nese til alle som har betalt månedspris for spillet Er en god grunn til at jeg ikke spilte det og her er grunnen Om du viser nese tror jeg ikke du har lest FAQen deres skikkelig - de som betaler får gratispoeng som de kan kjøpe blant annet nytt innhold for, og man får betydelig mer poeng per måned enn det en innholdspakke koster. Dette i tillegg til andre fordeler som bonus XP-ting, rabatter osv. Selv har jeg TSW-livstidsabonnement og trives godt med det. Endret 12. desember 2012 av Kharan 3 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så spillet er en flopp fordi månedsavgiften blir fjernet? Spillet er fortsatt like genialt som det var da det ble gitt ut, og nå med enda mer innhold. Synd at Funcom ga etter for presset, jeg er dypt skuffet. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) oppdrag og lignende vil koste penger? dette er spørsmålet mitt på prisen? håper virklig ikkje dei tar 150-200 kr for kver store patch men er no bedre ein SWTOR sin f2p , den er bare horrible og dreper all glede til nye spillere eller f2p spillere men får vell gi det ein ny sjanse om det har blitt forbedret, det har no tross alt ikkje gåt f2p Endret 12. desember 2012 av BonBattery Lenke til kommentar
reyh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Info om den nye betalings modellen deres: http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=62789 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mye bedre løsning enn free2play-modellen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så lenge det ikke er ALT for mange restriksjoner som det er på SWTOR skal jeg begynne igjen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mer info her: http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=62789 Så det er altså null restriksjoner? Jøss "You have access all the contain available now" Liker! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Da blir det kjøp og spilling til jul! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 1 år, så er dette like dødt som Age of Conan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå