xRun Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Bare for å være pessimistisk og tidlig ute - hvis jeg ikke får tilbake penger eller noe, hva er rett instans å ta det videre til? Her er det både negativt salg, ignorering av oppsigelse, kan naturligvis være en feil men det har vært så mye kluss rundt de oppsigelsene at det er nesten kriminell inkompetanse. Tenker forbrukerråd, eller i værste fall en politianmeldelse pga. at de har fortsatt å dra penger fra din konto selv om du ikke er kunde. Er ikke det tyveri da? Men hvis du kan få pengene tilbake så er nok det det enkleste, og så slå en strek over det når de har gjort opp. Endret 23. mars 2013 av xRun Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Her er det både negativt salg, ignorering av oppsigelse, kan naturligvis være en feil men det har vært så mye kluss rundt de oppsigelsene at det er nesten kriminell inkompetanse. Tenker forbrukerråd, eller i værste fall en politianmeldelse pga. at de har fortsatt å dra penger fra din konto selv om du ikke er kunde. Er ikke det tyveri da? Men hvis du kan få pengene tilbake så er nok det det enkleste, og så slå en strek over det når de har gjort opp. Jah, jeg ønsker da egentlig bare å få pengene tilbake, og så ikke bry meg lenger. Det med at de trekker penger etter oppsigelse er jo en ting, men jeg kan jo fortsatt logge inn på brukeren min - noe jeg gjorde i natt for å sjekke om jeg kunne. Og for å se om jeg hadde ett abb. der, og det sto det at jeg hadde. Er jo første gang siden Januar jeg har logga meg inn, trodde jo det var... over. Ser på facebook siden dems at jeg ikke akkurat er aleine om dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kan ikke se at de har trukket meg, men bare for å dobbeltsjekke: Hva står det som trekknavn/tekst? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg kan ikke se at de har trukket meg, men bare for å dobbeltsjekke: Hva står det som trekknavn/tekst? HBONORDIC.COM Jeg fikk forresten ett veldig raskt svar. Hei, Takk for din e-post. Vi legger inn registreringer av oppsigelser fortløpende. Dette har tatt litt lenger tid enn forventet. Dine penger blir refundert. Håper å se deg tilbake i fremtiden! Men, jeg tar dette med en stor klype salt, og ettersom neste trekkdato er... I dag, så forventer jeg at jeg trekkes mer, så får man se hvor mye jeg får tilbake. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Er det ikke mulig å legge inn en sperre på dem? Hvis du ikke trenger det kortet de nærmeste dagene kan du sperre hele kortet og be om nytt fra banken. Da får de ikke belastet deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå