Poor Old Gil Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Blir det støtte for AirPlay "i løpet av februar"? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Tror det fungerer, men på min 60/60 linje er kvaliteten langt ifra god nok. Og det er prøvd både på iPad og to forskjellige PCer. Har testet på tre forskjellige maskiner, hvor to av dem er monstermaskiner, på en 70/10 linje. Ser ingenting som minner om HD... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Blir det støtte for AirPlay "i løpet av februar"? "I tillegg har vi lansert en første versjon av AirPlay-funksjonalitet som gjør det mulig å speile innhold som vises på din Apple-enhet til TV skjermen. Dette fungerer både for Mac, iPhone 4S, iPhone 5 og iPad 2 & 3. Vi vil fortsette å videreutvikle Airplay- funksjonalitet." Det var dette som sto i mailen jeg mottok fra HBO Nordic for noen timer siden. Jeg har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har testet på tre forskjellige maskiner, hvor to av dem er monstermaskiner, på en 70/10 linje. Ser ingenting som minner om HD... Fikk også testet det i går. Det er tydelig kvalitetsforskjell med og uten "HD", men det er fortsatt langt igjen til Blu-ray kvalitet. Kjedelig at man må aktivt inn å trykke på HD knappen for å få HD hver gang man starter en stream. Ifg mine målinger lå datatrafikken rett rundt 4Mbps med HD på, og rundt 1.5Mbps uten HD. Er vel omtrent som Netflix med andre ord. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ble spammet ned av utmeldingsmailer fra HBO nå. Jaja, da gjør de vel jobben sin i alle fall... 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Fikk 4 av de nå jeg og, men videoene funker fortsatt for meg å se etter jeg har logget inn, og ble egentlig ferdig 1. mars... whatwhat. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ble spammet ned av utmeldingsmailer fra HBO nå. Jaja, da gjør de vel jobben sin i alle fall... Jeg fikk også 4 kvitteringer på oppsigelse av tjenesten for noen timer siden, og i mailen var dette datert 2. mars, og det kunne se litt rart ut syns jeg, litt tvetydig. Jeg meldte meg ihvertfall ut skriftlig 27. februar, og fikk en bekreftelse på utmeldingen min en times tid etter at jeg sendte den 27. februar også. Har ikke vært inne siden, så hvis det skulle dukke opp noen belastninger har jeg mitt på det tørre. Har ikke sett noen nye belastninger på kortet, men etter hva jeg har hørt fra andre som sa opp i slutten av januar kan det være greit å holde et øye med det. Endret 3. mars 2013 av xRun Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg opplever det samme som deg, xRun. Jeg meldte meg ut 23. februar, fikk bekreftelse 24. februar, men i går mottok jeg en mail hvor det sto at det var registrert 02.03.2013, og at abonnementet utløper 15.12.2013. Jeg ignorerer den inntil videre, og antar at de ikke trekker noe. Om de derimot gjør det... ja, da... Lenke til kommentar
olemars Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg fikk 3 kvitteringer i forgårs slik som dere over, og jeg meldte meg ut 20. februar (med bekreftelse fra kundeservice). I de automatiske kvitteringene jeg fikk står det ikke engang noen dato bak "Abonnementet avsluttes: " så jeg kommer også til å følge med på kontotrekk... 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 De har sagt (på FB) at det er en feil med disse e-postene som er gått ut til dem som har avsluttet abonnementet, så det er nok neppe noe å miste nattesøvn over. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Men HBO Nordic fungerer forstatt i dag... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Det er avsluttet nå. Endret 4. mars 2013 av Gormers Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Funker fortsatt her... og sa opp 27. februar... håper de ikke trekker meg altså. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ok, ble avsluttet i natt hos meg i alle fall. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Det kan bli litt interessant å se hvor mange som bare kjørte prøveperiode og sa seg opp isteden for å kjøre igang et abonnement. Får inntrykk av at det er en god del. Hvis HBO har gjort noen projeksjoner på antall signups så er det mulig de ble skuffet. Endret 5. mars 2013 av xRun Lenke til kommentar
olemars Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det kan bli litt interessant å se hvor mange som bare kjørte prøveperiode og sa seg opp isteden for å kjøre igang et abonnement. Får inntrykk av at det er en god del. Hvis HBO har gjort noen projeksjoner på antall signups så er det mulig de ble skuffet. Twitterkontoen deres gir iallfall en liten indikasjon: https://twitter.com/HBO_no/status/307470392900083712 Der er en kæmpe backlog af oppsigelser. Hvis du opsagde igår vil du ikke betale noget. Det var 1. mars. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hehe, "Kjempebacklog av oppsigelser" Gratulerer med en fantastisk lansering HBO Nordic! Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sånn vil det alltid være ved avslutning av en gratisperiode. Veldig mange som vil prøve selv om de aldri har tenkt å starte et abonnement. Er nok også endel som er skuffet over tilgjengelighet og kvalitet selvfølgelig. Liten tvil om at tjenesten har hatt mange brukere i gratisperioden, for alle problemer med at streamingen stopper opp og bufrer, eller bare stopper helt opp, er borte nå. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Sånn vil det alltid være ved avslutning av en gratisperiode. Veldig mange som vil prøve selv om de aldri har tenkt å starte et abonnement. Er nok også endel som er skuffet over tilgjengelighet og kvalitet selvfølgelig. For ikke å glemme den arrogante og patetiske holdningen fra ledelsen som virket frastøtende på mange. Var forøvrig aldri noen som meldte om problemer med "backlog" hos Netflix etter gratisperioden deres. Endret 5. mars 2013 av Vice Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Var forøvrig aldri noen som meldte om problemer med "backlog" hos Netflix etter gratisperioden deres. Nei, men det er jo fordi kundene selv kan stoppe abonnementet fra konto-siden Endret 5. mars 2013 av ponkel 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå