Vice Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg gadd aldri å bruke koden jeg fikk tilsendt for prøveperioden. Inntil de kommer seg ut av "beta testingen", både for innhold og service, burde det være gratis for alle. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Happy med gratis frem til 28. februar. Hvis de har fikset HD kvalitet på Web og PS3 klient til da sier jeg ikke opp og binder meg til 12 mnd lett. Må i tenkeboksen hvis ikke disse 2 er på plass. Må nesten ha GoT i HD for å forsvare abonnement. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Utrolig chill med HBO Nordic App (med HD utvalg) på 2011 Samsung Smart TV'en min som fortsatt ikke har fått en Netflix app! Helt sykt! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Smella på'rei! Vi andre dødelige har ikke tilgang til sånt... Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan sier jeg opp abonnementet for HBO Nordic? Jeg ser ikke det alternativet på innstillingene innpå kontoen min. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Du må ringe kundeservice. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er altså ingen lett og fin måte å avslutte abonnementet på? For en råtten måte. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Eller sende mail, med en del info til kundeservice. Da vil de nok prøve å holde deg som kunde, så du må belage deg på 3-4 mails 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Sendte mail jeg. De spurte i januar om jeg ville prøve gratis i februar og, noe jeg sa ja til. Sendte ny oppsigelse tidlig i februar, hvorpå de spurte meg etter navn og noe annen info. Jeg sendte dette og så skrev de at abonnementet kom til å bli avsluttet 28. februar. Regner med de holder ord, og det var ikke veldig vanskelig. De svarte raskt og. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Takk for alle svar Har nå sendt mail, håper de avslutter abonnementet mitt nå, men jeg syntes det er litt tullete at de ikke har gjort det enklere å avslutte tjenesten deres på. Endret 24. februar 2013 av Keiko waits for alice 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 men jeg syntes det er litt tullete at de ikke har gjort det enklere å avslutte tjenesten deres på. Enig. De spurte faktisk og om hvorfor jeg ville slutte og dette var en av tingene jeg listet opp. Blant andre ting. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har de begynt med HD ennå som de sier, eller er det bare tull? Jeg får ikke HD på noen ting... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Synes ikke "HD'en" dems var veldig HD, for å si det sånn. Har prøvd to perioder nå, og sagt opp begge gangene. 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Viaplay hadde også denne måten å si opp abonnementet på inntil ganske nylig. De har nå opsjonen om å avslutte abonnementet på "Mine sider". Xbox Live Gold er vel det vanskeligste jeg har vært borti når det gjelder å si opp. Mulig det har blitt bedre der også, men den gang måtte det 2 x 20 minutters telefonsamtaler til for å si opp abonnementet og fjerne det registrerte kredittkortet. Har bestemt meg for å fortsette mitt abonnement nå jeg. Uansett om bildekvalitet ikke er helt der jeg forventet, er det deilig å ha tilgang til HBO serier uten å måtte ty til ulovlig nedlasting eller spinndyre abonnement på film-pakker fra C-More. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Xbox Live Gold er vel det vanskeligste jeg har vært borti når det gjelder å si opp. Mulig det har blitt bedre der også, men den gang måtte det 2 x 20 minutters telefonsamtaler til for å si opp abonnementet og fjerne det registrerte kredittkortet. Var helt jævlig ja, men mener det skal være mulig å si opp på xbox.com nå, i alle fall er det mulig å si opp automatisk fornyelse av abonnementet der. Har forøvrlig sett litt på serier med prøveabonnement nå. Var ikke så verst innhold der, men den flash-avspilleren de bruker kjører en smule dårlig på pcen min, så gidder ikke abonnere på det med det første. Kanskje når de får en apper på konsollene. Endret 25. februar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvordan kan de ikke ordne HD for PC/Mac i prøveperioden også forvente at folk skal abonnere videre nå? Sykt. Vi er i 2013 og det er ikke noe valg for HD. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Som jeg sa tidligere: De forventer at folk skal betale og i tillegg binde seg for å få lov til å være testkunder i det uferdige opplegget deres. Styr langt unna! Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvordan kan de ikke ordne HD for PC/Mac i prøveperioden også forvente at folk skal abonnere videre nå? Sykt. Vi er i 2013 og det er ikke noe valg for HD. HD er tilgjengelig for PC, Mac og Smart-TV nå ifg. FAQ'en til HBO. Fungerer det ikke altså? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 HD er tilgjengelig for PC, Mac og Smart-TV nå ifg. FAQ'en til HBO. Fungerer det ikke altså? Tror det fungerer, men på min 60/60 linje er kvaliteten langt ifra god nok. Og det er prøvd både på iPad og to forskjellige PCer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå