RamGuy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ringe kundeservice? Hva slags amøber er det som har ansvaret for dette sirkuset... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det fungerer på Mail også. Mennjeg måtte sende VIP-koden min tre ganger før de aksepterte den. De påsto at jeg sendte blanke mailer, men Sendt e-post-mappen min forteller en annen historie. De unnskyldte seg også med at Netflix hadde mer erfaring. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Da har appen kommet ut til serie 5 samsung smart tv. Faktisk veldig fornøyd, bildekvaliteten var mye bedre en den var når jeg streamet på PCen. Men ikke min samsung UE556750 (6 serie) kjøpt i fjor! Jeeeesus. Hverken denne eller netflix. Killing me. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 har fått sjekka ut hbo Nordic via en kamerat. Var ganske dårlig utvalg dem hadde av tv serier og filmer. Nesten inget som er av int for meg å se. For min del har netflix en god del mer innhold som er mer verd å se 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nordic er et kapitel jeg har lagt bak meg. Et slik useriøst firma gidder jeg ikke å kjøpe noen varer fra. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Aye, ditto. Var ganske entusiastisk i høst, og kunne sikkert gitt det en sjanse etter de første par brølerne, men får da være grenser. Kan jo håpe de renser opp akten sin etterhvert, men setter en femmer på at de heller bare pakker sammen og skylder på piratene. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg holder på med Tru Blood nå, og innen jeg er ferdig med den, har Game of Thrones kommet. Forhåpentligvis kommer HDen snart, så for min del kommer jeg til å fortsette. Til tross for stor skuffelse over HD-mangel. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Og der var kontoen sagt opp. Makan for et møkkatilbud. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Og der var kontoen sagt opp. Makan for et møkkatilbud. Dumt spørsmål, men hvor sier man opp kontoen? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Dumt spørsmål, men hvor sier man opp kontoen? Må sende inn en mail til kundeservicen deres. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 I følge mailen jeg fikk fra dem, så får de nytt innhold den 12. Januar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, de får nytt innhold framover. Men det er bare ting som har blitt sendt i USA for 24 timer siden. Det er ikke stor oppgradering eller tillegg i innhold. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 I følge mailen jeg fikk fra dem, så får de nytt innhold den 12. Januar. Er det fremdeles i SD kvalitet ? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er det sikkert, har ikke gidda å bruke HBO enda. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sist jeg så på var det ihvertfall det, men er vel sikkert ihvertfall en uke siden jeg har brukt abonnementet. AtW Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, fremdeles i SD. Sendte en mail til kundeservice og spilte dum. Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke fikk noe av innholdet i HD, siden det stod svart på hvitt på sidene deres at innholdet var i 1080. Fikk til svar at de beklaget dette, og at det kun var Samsung-TVer som hadde HD. Jeg svarte med at det ikke stod noe om dette på sidene deres, og de svarte bare med "Vi beklager". Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da må du nesten fortsette med å spørre hvilket år vi er i. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Noen som har prøvd å si opp prøve abb. ? Jeg begynner å bli nervøs p.g.a manglende svar fra de... Jeg skal IKKE betale for dette... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Noen som har prøvd å si opp prøve abb. ? Jeg begynner å bli nervøs p.g.a manglende svar fra de... Jeg skal IKKE betale for dette... Jeg registrerte meg for prøveabb tidlig i dag, og har enda ikke fått noen som helst bekreftelse på at det ble innvilget (står heller ikke på nettsiden at jeg har abonnement). Likevel kan jeg se at de har trukket en krone fra kredittkortet som sånn sjekk. Får vel bare vente til imorra og så melde meg ut da...edit: var en glitch som fikset seg av å prøve igjen. Endret 30. januar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Der fikk jeg forresten svar, hvor de har utvidet prøveperioden til 28.Feb. Nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå