Arodem Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kan nå skryte på seg over 180 000 samtidige brukere. Les hele saken Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 ønsker man innpass er det bare å kapre en av de utallige nøklene som florerer på nettet. Det er veldig sant! Selv har jeg 8 ekstra beta keys. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Dere gjør ikke spillet rettferdighet når dere legger ved et skjermbilde av en gammel og heslig UI. Endret 12. desember 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skulle akkurat nevne det selv Gorzun. Men ja, et imponerende tall. Ganske nysgjerrig på hvor mange som spiller det når spillet blir released, altså når serverne tåler alle som kommer til å spille. Lenke til kommentar
kruse Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 ønsker man innpass er det bare å kapre en av de utallige nøklene som florerer på nettet.Det er veldig sant!Selv har jeg 8 ekstra beta keys. Finner ikke ut hvordan jeg kan få tak i en sånn jeg :S Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 ønsker man innpass er det bare å kapre en av de utallige nøklene som florerer på nettet.Det er veldig sant!Selv har jeg 8 ekstra beta keys.Finner ikke ut hvordan jeg kan få tak i en sånn jeg :S en stund tilbake kunne du søke om å få tilgang til Beta/tidlig tilgang vet ikke om luken fortsatt er åpen, men tipper det er en god del som har en i Giftinventoriet sin. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Får vel sjekke innom Dota 2 igjen, var ikke stusselige greiern sist jeg sjekket men ser Steam oppdaterer jo Dota 2 med store endringer hver uke nesten Selv spiller jeg en god del av Smite nu som jeg digger totalt! Har 3 Dota 2 nøkler som kan byttes i noe jeg ikke har for de som er interessert Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Har 3 Dota 2 nøkler som kan byttes i noe jeg ikke har for de som er interessert Ikke bytt nøkler, man får gratis nøkler på Reddit.com/r/sharedota2. Hvorfor i helvette står det om League of casuals i en Dota2-artikkel? Wc3 Dota har fortsatt flere spillere og LoLs antall games siden 2009 er ikke engang mer en hva Wc3 Dota har per 3 måneder.. http://i.imgur.com/u8BG5.jpg PS: Riot har ikke noe forsprang, de har bare masse penger de liker å kasta på produktet sitt, flere pro teams har til og med sagt at de bare spiller LoL for penger og at spillet er totalt ubalansert på alle punkter, Valve derimot bruker penger på å forbedre Dota2, Riot klarer ikke engang å forbedre klienten sin som er drevet på Adobe Air, sier litt om forspranget ja. 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fælt og folk blir butthurt av at lol er mer populært Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Å skryte på seg er ikke det samme som å skryte av seg selv. Såvidt meg bekjent handler det i stedet om å ljuge/overdrive for å få ros og anerkjennelse man ikke fortjener. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Så er jo dette nå i beta da. Alle vil prøve spillet. Man skal ikke si så alt for mye ang populariteten før en stund etter det er sluppet og folk ser spillet for hva det er. Jeg sier ikke det er et dårlig spill, jeg sier bare at folk liker spill best i starten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Personlig holder jeg meg til HoN for the time being. Takler ikke fraværet av concede i Dota 2. Dota 2 har spammet meg med invites på steam. Om noen ønsker en invite til Dota 2, PM meg! Endret 14. desember 2012 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå