dikk_dee Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hvil det gå å montere "lazer led's" med ca 10-15cm mellomrom under en bil (volvo240) tenker ikkje på det tekniske eller noe sånn men at det vil lyse bra nok tenkte på ca sånn som på tegningene på linken. som sagt vil bare vite om det vil lyse bra nok. www.geocities.com/dikk_dee Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det tviler jeg veldig på! Hvorfor ikke heller bruke 30cm katoder ? Må selvfølgelig beskytte dem med plast elns. Kanskje 3 stk på hver side av bilden, to foran og to bak. Det at det ikke er lov regner jeg med at du allerede vet. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja det vil lyse bra Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hvil det gå å montere "lazer led's" med ca 10-15cm mellomrom under en bil (volvo240) tenker ikkje på det tekniske eller noe sånn men at det vil lyse bra nok tenkte på ca sånn som på tegningene på linken. som sagt vil bare vite om det vil lyse bra nok. www.geocities.com/dikk_dee Nå må du kutte ut, hva i alle dager er lys under bilen godt for? Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 må være leds. skal lage "løpe" lys under. 240 me full orginal EVO6 styling. høres det fett ut eller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det vil gå fint, men husk at du vil få veldig ujevnt lys. Altså mange små lyspunkter på asfalten. Sikkert tøft nok det, men vil du ha en mer jevnt fordelt lys, monter led(ene) på et langt tynt plexirør/profil. Denne matter du med sandpapir, og borer så hull for hver led. Lim de fast med epoxy eller tilsvarende. Du har nå en X cm lang lys-skinne, som du kan bore og skru i. Det skulle bli en solid, å ikke minst lettmontert løsning. Katoder er jeg litt skeptisk til. De tåler vel strengt tatt ikke så mye risting. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det vil gå fint, men husk at du vil få veldig ujevnt lys. Altså mange små lyspunkter på asfalten. Sikkert tøft nok det, men vil du ha en mer jevnt fordelt lys, monter led(ene) på et langt tynt plexirør/profil. Denne matter du med sandpapir, og borer så hull for hver led. Lim de fast med epoxy eller tilsvarende. Du har nå en X cm lang lys-skinne, som du kan bore og skru i. Det skulle bli en solid, å ikke minst lettmontert løsning.Katoder er jeg litt skeptisk til. De tåler vel strengt tatt ikke så mye risting. bare putte endene i litt skumgummi og skru en plastplate foran selve katoden, så skulle det gå bra tror jeg.. ellers så kan du jo alltid ty til originale lys som er ment for formålet her. Biltema har vel det meste. LED's vil som Arctic sier blir for ujevnt.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er bare bonde knøler og lodere som har lys under bilden det er jo så TEIT Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 må være leds. skal lage "løpe" lys under. 240 me full orginal EVO6 styling. høres det fett ut eller? En 240 stylet som en japansk superbil? Omtrent like "fett" som kreft. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dette er ikke akkurat case mods - passer best under "bil-styling" (ja, amotor.no skal bruke samme forum som oss). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg