Gå til innhold

Våkn opp folkens! På tide å støtte palastinerne!


Anbefalte innlegg

Til alle som ønsker å støtte Palestiner terroristene, omtrentlig den siste halvdelen av denne video er dedikert til dere - håper dere ikke for orgasme når dere ser det:

 

 

 

haha paletiner terrorister, som jeg sa tidligere, Hamas er ikke palastinerne og palastinerne er ikke Hamas. ( du må bare lese min første post godt)

og når det gjelder støtte så er det nok å se på barn som blir voldtatt kun fordi de demonstrere mot Israel. + når jeg ser på hva Israeilske presidenter sier som"we have to kill all the palestinians unless they are resigned to live here as slaves."

+

 

PS: Det som mest løyeste er at i slutten står "Fight teror Support Israel" og det er jo presidenten til Israel som sa“We must use terror, assassination, intimidation, land confiscation, and the cutting of all social services to rid the Galilee of its Arab population.”

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hehe, først sier du er at

og det der viser kun en ting: at du vil ikke diskutere og jeg forstår ikke helt hvorfor du er her hvis du ikke vil det men så begynner du å filosofisere. Kanskje Facebook ville være bedre for dine menninger( som man kan ikke diskutere med)

men

PS: ikke vær for hardt, kanskje vennene dine tar livet av seg sjølv. LYKKE TIL :p

 

Ironisk nok so er din kommentar retta meir mot deg enn meg. Du ignorerer diskusjonen og er frekk mot motstandaren, men kva kan eg forventa? Internet er fult av uintelligente vesen. Dette vil nok bli det siste du høyrer frå meg.

 

Vell, denne interessante diskusjonen beviser at folk som stør Palestina har for lite kjennskap. Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving.

 

Kanskje mangel på grunngjeving gir inntrykk av at her er det et troll man har med å gjøre ... Og grøtkoking er en kjedelig syssel

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Kanskje mangel på grunngjeving gir inntrykk av at her er det et troll man har med å gjøre ... Og grøtkoking er en kjedelig syssel :)

 

Hmm, ja. Blir jo ogso teke for eit "troll" når man berre har ein fascistisk ideologi. . .

 

Grautkoking er ikkje keisam når du har android spell å puzzla med. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hmm, ja. Blir jo ogso teke for eit "troll" når man berre har ein fascistisk ideologi. . .

 

Grautkoking er ikkje keisam når du har android spell å puzzla med. :p

 

Takk for latteren :green:

Lenke til kommentar

Palestinerne kan brenna i helvete for alt eg bryr meg. Palestinerne har allereie mange gongor hat moglegheit til å få fred. Men nei! Dei skal alltid prøve å utrydde Isreal.

 

Mulighet til å få fred? Hvis noen sier: "Underkaster du deg meg, så skal vi ikke drepe dere", så betyr ikke det at man får fred.

Lenke til kommentar

Ironisk nok so er din kommentar retta meir mot deg enn meg. Du ignorerer diskusjonen og er frekk mot motstandaren, men kva kan eg forventa? Internet er fult av uintelligente vesen. Dette vil nok bli det siste du høyrer frå meg.

 

Vell, denne interessante diskusjonen beviser at folk som stør Palestina har for lite kjennskap. Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving.

Jeg beklager men jeg er egntlig veldig irritert over folk som vil bare mase og mase som han den personen over deg jeg diskuterte med.

dessuten det er ganske å se ulogiske argumenter som beviser kanskje ditt sterke hat mot palastinerne av en eller annen grunn,

Palestinerne kan brenna i helvete for alt eg bryr meg. Palestinerne har allereie mange gongor hat moglegheit til å få fred. Men nei! Dei skal alltid prøve å utrydde Isreal.

så spørsmålet mitt til deg er Hvorfor skal palastinerne brennes til hevete men ikke israelitter?

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

Dette er så dårlig. Ikke støtt noen av sidene... Bare tull

ikke for å være frekk med deg men du er mye interessert i at folk lever evig enn politiske konflikter men koffår mener du egentlig er at det er bare tull Jeg mener det er sant at Hamas er kanskje radikal men det er også vi må huske at midlene som de bruker mot en overlegen og stormakt men uansett. Hvis palastinerne fortsetter å bli kastet på denne så da er det ingen mening i løsningen FN har lagt.

for da palstinerne jødenes plass før andre verdenskrig derfor støtter jeg palastinerne.

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

ikke for å være frekk med deg men du er mye interessert i at folk lever evig enn politiske konflikter men koffår mener du egentlig er at det er bare tull

Norge burde bruke resurser på norsk infrastruktur, forskning, utdanning, og sånt, fremfor å krige.

Jeg mener at det bare er legitimt for en stat å forsvare sitt eget land dersom landet blir angrepet, aldri ellers.

Jeg kan ikke fordra en stat som bruker pengene jeg betaler i skatt, til å drepe andre mennesker i krig et annet sted i verden. Uansett hva slags krig det er...

 

Jeg er mer interessert i fremtiden, ja, av teknologiske fremskritt, enn en religionskrig i midtøsten som aldri tar slutt. Det er klart.

 

Jeg mener det er sant at Hamas er kanskje radikal men det er også vi må huske at midlene som de bruker mot en overlegen og stormakt men uansett. Hvis palastinerne fortsetter å bli kastet på denne så da er det ingen mening i løsningen FN har lagt.

for da palstinerne jødenes plass før andre verdenskrig derfor støtter jeg palastinerne.

Jeg støtter ingen av delene. Verken palestinerne eller israelittene... Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Nei, jeg mente ikke det :) jeg prøvde å forklare det som skjer. dessuten så er det Israelitter som driver med det samme men nei eg mente ikke det.

Da må jeg ha misforstått.

 

Jeg er forøvrig uenig i at det israelske militæret driver med det samme. Jeg er sikker på at dersom rakettene ble avfyrt fra militærbaser, og ikke fra gater, ville vi sett lang mindre uønskede sivile dødsfall. - Ser man det fra den palestinske siden, er det ikke en gang militære mål de går etter.

 

Skal vi be politiet slutte med å skyte tilbake mot kriminelle også? Det er jo urettferdig at politiet generelt har bedre hardware

Hvor tar du dette fra, mener du at vi skal anse sivile israelitter som kriminelle?

Det er ikke urettferdig at politiet er væpnet når det kommer til væpnede kriminelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...