EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Til alle som ønsker å støtte Palestiner terroristene, omtrentlig den siste halvdelen av denne video er dedikert til dere - håper dere ikke for orgasme når dere ser det: haha paletiner terrorister, som jeg sa tidligere, Hamas er ikke palastinerne og palastinerne er ikke Hamas. ( du må bare lese min første post godt) og når det gjelder støtte så er det nok å se på barn som blir voldtatt kun fordi de demonstrere mot Israel. + når jeg ser på hva Israeilske presidenter sier som"we have to kill all the palestinians unless they are resigned to live here as slaves." + http://www.youtube.com/watch?v=Nn626ihhMSM PS: Det som mest løyeste er at i slutten står "Fight teror Support Israel" og det er jo presidenten til Israel som sa“We must use terror, assassination, intimidation, land confiscation, and the cutting of all social services to rid the Galilee of its Arab population.” Endret 18. januar 2013 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
B O I Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 hehe, først sier du er at og det der viser kun en ting: at du vil ikke diskutere og jeg forstår ikke helt hvorfor du er her hvis du ikke vil det men så begynner du å filosofisere. Kanskje Facebook ville være bedre for dine menninger( som man kan ikke diskutere med) men PS: ikke vær for hardt, kanskje vennene dine tar livet av seg sjølv. LYKKE TIL Ironisk nok so er din kommentar retta meir mot deg enn meg. Du ignorerer diskusjonen og er frekk mot motstandaren, men kva kan eg forventa? Internet er fult av uintelligente vesen. Dette vil nok bli det siste du høyrer frå meg. Vell, denne interessante diskusjonen beviser at folk som stør Palestina har for lite kjennskap. Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving. 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Dette er så dårlig. Ikke støtt noen av sidene... Bare tull Endret 28. januar 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving. Kanskje mangel på grunngjeving gir inntrykk av at her er det et troll man har med å gjøre ... Og grøtkoking er en kjedelig syssel Endret 28. januar 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kanskje mangel på grunngjeving gir inntrykk av at her er det et troll man har med å gjøre ... Og grøtkoking er en kjedelig syssel Kanskje kappspising hadde vært tingen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kanskje kappspising hadde vært tingen? Seppuku, er ingen heldig løsning, og hvem skal rydde opp? Lenke til kommentar
B O I Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kanskje mangel på grunngjeving gir inntrykk av at her er det et troll man har med å gjøre ... Og grøtkoking er en kjedelig syssel Hmm, ja. Blir jo ogso teke for eit "troll" når man berre har ein fascistisk ideologi. . . Grautkoking er ikkje keisam når du har android spell å puzzla med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmm, ja. Blir jo ogso teke for eit "troll" når man berre har ein fascistisk ideologi. . . Grautkoking er ikkje keisam når du har android spell å puzzla med. Takk for latteren Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Palestinerne kan brenna i helvete for alt eg bryr meg. Palestinerne har allereie mange gongor hat moglegheit til å få fred. Men nei! Dei skal alltid prøve å utrydde Isreal. Mulighet til å få fred? Hvis noen sier: "Underkaster du deg meg, så skal vi ikke drepe dere", så betyr ikke det at man får fred. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Ironisk nok so er din kommentar retta meir mot deg enn meg. Du ignorerer diskusjonen og er frekk mot motstandaren, men kva kan eg forventa? Internet er fult av uintelligente vesen. Dette vil nok bli det siste du høyrer frå meg. Vell, denne interessante diskusjonen beviser at folk som stør Palestina har for lite kjennskap. Er morosam korleis ingen har kome med ein mot argumentasjon mot påstanden min, som faktisk hadde veldig dårleg grunngjeving. Jeg beklager men jeg er egntlig veldig irritert over folk som vil bare mase og mase som han den personen over deg jeg diskuterte med. dessuten det er ganske å se ulogiske argumenter som beviser kanskje ditt sterke hat mot palastinerne av en eller annen grunn, Palestinerne kan brenna i helvete for alt eg bryr meg. Palestinerne har allereie mange gongor hat moglegheit til å få fred. Men nei! Dei skal alltid prøve å utrydde Isreal. så spørsmålet mitt til deg er Hvorfor skal palastinerne brennes til hevete men ikke israelitter? Endret 1. februar 2013 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Dette er så dårlig. Ikke støtt noen av sidene... Bare tull ikke for å være frekk med deg men du er mye interessert i at folk lever evig enn politiske konflikter men koffår mener du egentlig er at det er bare tull Jeg mener det er sant at Hamas er kanskje radikal men det er også vi må huske at midlene som de bruker mot en overlegen og stormakt men uansett. Hvis palastinerne fortsetter å bli kastet på denne så da er det ingen mening i løsningen FN har lagt. for da palstinerne jødenes plass før andre verdenskrig derfor støtter jeg palastinerne. Endret 1. februar 2013 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Spørsmålet som går igjen, er det akseptabelt å drepe sivile, bare fordi deres militære er overlegent? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Spørsmålet som går igjen, er det akseptabelt å drepe sivile, bare fordi deres militære er overlegent? Nei, jeg mente ikke det jeg prøvde å forklare det som skjer. dessuten så er det Israelitter som driver med det samme men nei eg mente ikke det. Endret 1. februar 2013 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Spørsmålet som går igjen, er det akseptabelt å drepe sivile, bare fordi deres militære er overlegent? Skal vi be politiet slutte med å skyte tilbake mot kriminelle også? Det er jo urettferdig at politiet generelt har bedre hardware 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) ikke for å være frekk med deg men du er mye interessert i at folk lever evig enn politiske konflikter men koffår mener du egentlig er at det er bare tull Norge burde bruke resurser på norsk infrastruktur, forskning, utdanning, og sånt, fremfor å krige. Jeg mener at det bare er legitimt for en stat å forsvare sitt eget land dersom landet blir angrepet, aldri ellers. Jeg kan ikke fordra en stat som bruker pengene jeg betaler i skatt, til å drepe andre mennesker i krig et annet sted i verden. Uansett hva slags krig det er... Jeg er mer interessert i fremtiden, ja, av teknologiske fremskritt, enn en religionskrig i midtøsten som aldri tar slutt. Det er klart. Jeg mener det er sant at Hamas er kanskje radikal men det er også vi må huske at midlene som de bruker mot en overlegen og stormakt men uansett. Hvis palastinerne fortsetter å bli kastet på denne så da er det ingen mening i løsningen FN har lagt. for da palstinerne jødenes plass før andre verdenskrig derfor støtter jeg palastinerne. Jeg støtter ingen av delene. Verken palestinerne eller israelittene... Endret 1. februar 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nei, jeg mente ikke det jeg prøvde å forklare det som skjer. dessuten så er det Israelitter som driver med det samme men nei eg mente ikke det. Da må jeg ha misforstått. Jeg er forøvrig uenig i at det israelske militæret driver med det samme. Jeg er sikker på at dersom rakettene ble avfyrt fra militærbaser, og ikke fra gater, ville vi sett lang mindre uønskede sivile dødsfall. - Ser man det fra den palestinske siden, er det ikke en gang militære mål de går etter. Skal vi be politiet slutte med å skyte tilbake mot kriminelle også? Det er jo urettferdig at politiet generelt har bedre hardware Hvor tar du dette fra, mener du at vi skal anse sivile israelitter som kriminelle? Det er ikke urettferdig at politiet er væpnet når det kommer til væpnede kriminelle. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Israel gjør alt de kan for å skåne sivile. Hamas gjør alt de kan for å drepe sivile. Og du mener moral og etikk istedet dikteres av hvem som har best våpen? 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg mener moral og etikk er individuelt. Man må for all del ha en moral som forsvarer drap av uskyldige sivile. - Jeg tror bare ikke at den vil være så populære blant mange. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gaza er et av verdens tettest befolkede områder, hvor terrorister er valg til makten og gjemmer seg bak sivile. IDF bruker og utvikler overvåkningsdroner og spesialmunisjoner for å gjøre så lite kollateral skade som mulig. Hva mener du Israel bør gjøre i tillegg? Slutte å forsvare seg? 1 Lenke til kommentar
Vrijheid Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvorfor i alle dager støtte Palestina. Er ikke en fan av Israel, men Palestina er jo for det meste en terrorhub. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå