Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg vil bare advare folk, dere må ikke skrive dette for da blir tråden deres stengt sier administrator Zeph. Dette er tydeligvis en regel som burde bli fremhevet om den eksisterer i så fall. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er det ikke dette vi har oppslagstavla/preikestolen til? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Det vet ikke jeg noe om, da får de flytte denne i så fall. Er jo tilbakemelding til forumet så... ville tro den passet inn her. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tenkte mer på "Jeg har rett, og gidder ikke å diskutere med deg" delen. Det vet ikke jeg noe om, da får de flytte denne i så fall Dette er vel noe enhver bruker må sette seg inn i selv. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Tråden passer fint her inne. Slutt å før tråden min over på off topic med dette nå. Dette er noe enhver bruker burde vite, ihvertfall en så regel-engasjert som deg. Om den mot alle odds ikke skulle det så er det ingen som omkommer... Takk. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvis du er redd for at tråden din blir stengt, burde du heller poste i oppslagstavla/preikestolen da de er tråder for enveiskommunikasjon. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Dette har allerede blitt diskutert i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1479298&st=20 Hvor du bare beviser hvorfor tråden det er snakk om blir stengt. Du hjelper ikke deg selv med den holdningen du har heller. Vil anbefale deg forumet til Kvinneguiden, så kan du diskutere med likesinnede. 2 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 haha kvinneguiden.. ja kan ikke du dra dit istedet for også kan jeg holde meg her! Nei, dette er to forskjellige ting, den ene er om tråden min denne her er en generell advarsel. Slutt å komme inn prøve og ødelegge, det funker ikke. Gjør meg bare enda mer engasjert Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Bruk tråden du allerede har opprettet. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg