Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Finnes det en del av dette forumet der man kan ta opp i offentligheten at ens tråd har blitt stengt og man føler seg urettferdig behandla? Det er ikke hjelpsomt å ta det opp der kun admins får se, for da får man ihvertfall ikke en rettferdig behandling. Det er nå helt sikkert. Der får man bare døra midt i trynet med en gang. Jeg ønsker ta opp min sak slik at alle kan se. Min tråd ble nettopp stengt uten å ha gjort noe galt over hodet og uten å fått advarsel eller noe som helst. Kun fordi admin var personlig etter meg tydeligvis. Endret 11. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 'Tilbakemeldinger til forumet' er like offentlig som denne kategorien, alle kan se hva du har skrevet der og evt. kommentere om de vil det. Denne tråden derimot er kraftig feilpostet. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) :O :O :O Ja du får ringe politiet med en gang da vet du. Virker som at det er kjempe greier å si noe som helst her på forumet noen ganger. Endret 11. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tråden stenges da trådstarter har opprettet en ny tråd på riktig sted. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1479298 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg