kunnskap786 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hei. Jeg er usikker på om en tilsvarende innlegg har blitt skrevet før, men jeg tar sjansen og oppretter en tråd hvor alle medlemmer kan presentere seg selv. Jeg går utfra at det er flere hundre brukere på denne siden, og det er hyggelig å vite litt om de ulike brukerne vi diskuterer med rundt om i forskjellige temaer på denne siden. Skriv litt om deg selv, hva du heter,hvor gammel du er, hvor du bor, hva du liker å gjøre, hva du studerer / har studert, hva du jobber med , dine mål i livet, hva du liker å ha debatter om, hva dine positive / negative sider er, osv osv osv... For de som ønsker å være anonyme men samtidig fortelle litt om seg selv. Kan gjøre det uten å nevne hvor de bor og hva dem heter. Jeg ser frem til en rekke med brukere som forteller om seg selv. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg får starte da siden TS ikke gjør det selv Jeg heter Kristian, og er 23 år. Født og oppvokst i Oslo hvor jeg fortsatt bor. For tiden studerer jeg 3. året E-business ved NITH og stortrives. (Tiden går egentlig alt for fort.) Mine interesser er generelt IT (software/hardware), musikk, hjemmekino/hifi, biler og noe fotografi selv om jeg ikke har tatt så voldsomt mange bilder da det havner bakerst av andre interessert i tillegg til sosiale sammenhenger. Venner betyr veldig mye for meg. Ved siden av studier driver jeg med noe som heter Ung IT (http://www.ungit.no), og jobber deltid for Telenor. Jeg anser meg selv om jovial, utadvent og empatisk. Kunne sikkert lagt på flere superlativer, men 3 stk får holde Mvh Faller Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hyggelig Endret 11. desember 2012 av kunnskap786 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå