raym123 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hei. Har en ny iPhone 5 jeg tror det er en feil på med touch skjermen. Med tastene å og æ som er i høyre hjørnet på skjermen så sliter jeg litt med og trykke slik at dem fungerer. Jeg må trykke til venstre på disse knappene og samme må jeg på alle ikonene på skrivebordet som ligger ytterst på høyre side. Jeg må da trykke akkurat midt på knappen eller til venstre i kanten for at det skal funke, hvis dere tenker at ikon knappen på skrivebordet er 100% i størrelse så er det bare ca 60% av knappen som fungerer når jeg trykker, dem 40% som er igjen av knappens bredde fungerer ikke når jeg trykker. Er det slik den skal være eller bør jeg få byttet inn denne? Den er fin ellers, merker litt på venstre side også men synes den er værst på høyre side.Har ingen iphone5 og sammenligne med for øyeblikket. Endret 11. desember 2012 av raym123 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 sjekket litt selv og tror ikke det er noe feil. For å sjekke så kan du jo gjøre følgende. Når du swiper mellom hjemskjermene så kan du dra sakte og se hvor langt ut du kan dra fingeren før du "glipper" skrivebordet. Jeg merket at den da gikk lenger ut en det var mulig å trykke på ikonene. hvis du dkjønner hva jeg mener jeg skjønner at det er lett lure på "skal det være sånn?" på ny telefon. Jeg også hysterisk for at det er noe feil når jeg kjøper slike telefoner Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Skjønner hva du mener :-) Den er ikke sånn her, rett og slett en feil på denne da det er akkurat som det mangler touch funksjon i kanten. Utrolig irriterende når jeg skriver. Må si det er skuffende etter litt søk på google at flere har feil med skjermen når det gjelder sensitiviteten. Da fikk jeg oppklart problemet og takk for svar. Da blir det å tørke støv av s3en igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå