Øystein.F. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Vinteren blir avslutta med mykje lys og ein del varme. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Gleder meg!! Lett jeg kjøper dette til Wii U!! Du burde rette på denne: Etter planen skulle eigentleg Raymen (Rayman) Legends Endret 11. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg vil ha på Xbox 360. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er VELDIG RART i og med at de solgte KLART MANGE FLER kopier til PS3, og selv mer til 360, enn til Wii. Dette betyr desverre at jeg ikke kan kjøpe det, da jeg venter på HD-konsollene som kommer i 13-14 en gang, som kan kjøre 3D-spill (og da mener jeg ikke 3D-brille spill -- men spill med handling i 3 dimensjoner, type Duke Nukem og Doom 2) i full HD. (360 kjører Battlefield og Call of Duty UNDER 720p -- og klassifiserer ikke til HD) Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Dette må jeg ha meg - skal skrape sammen noen kompiser og ha litt WiiU-fest når dette lander. F... er jo snart jul og har ikke testet Nintendoland med andre enn meg selv enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå