KnoxeR Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Kjøpte meg et Chieftec Midi Tower her en dag, og med der fik jeg en 360 w PSU... Jeg bygde opp pc en og startet den og alt var vel, og det er det for så vidt nå også.. Men jeg lurer på noe om den PSU`en jeg fikk med.. Det kommer veldig veldig lite luft ut, vifta går men det kommer lite luft ut... Føler ikke at den er sånn glo varm, men jeg merker at det bare kommer en svak svak luftstrøm ut... Noen som har denne PSU`en og har det samme " Problemet " ?? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har samme, hmm vanskelig å definere Kommer forholdsvis lite varme ut og viften går på lav hastighet, men dette er vel positivt Jeg har hatt min i 1 år, den er dønn stabil med A7N8X DX og masse stuff. Et meget strømkrevende oppsett. Tror du rett og slett får prøve stabiliteten og evt. returnere hvis den ikke innfrir. Tror du blir fornøyd Lenke til kommentar
KnoxeR Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Kanskje det er ei temp. regulert vifte? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vifta er termostatstyrt, det betyr at den går sakte når det er liten varmeutvikling i strømforsyningen. Dette for å redusere støyen. Slik er det alltid ved oppstart. Når maskinen er i bruk, og varmeutviklingen øker, skal viftas hastighet øke. Følg litt med på om dette skjer, da er alt normalt. Hvis viftas hastighet ikke øker, og luften kjennes svært varm ut kan termostaen være defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå