Gå til innhold

FSX, fly realistisk

Anbefalte innlegg

Hei! har en del spørsmål angående FSX, spiller endel når eg har tid så kan vell kalles noob på dette området. så da lurer eg på, hvordan kan man fly så realistisk som mulig? altså hvordan får man de så realistisk som mulig helt fra start til take off, airborne, landinger osv. hvordan bruke Autopilot skikkelig, radiokommunikkasjon, lage reiseruter. Trenger man noen spesielle tillgespakker for slikt?

De ble litt rot, men håper dere klarer å forstå noe av ka eg meiner.

Sinderr

Endret av sinderr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg flyr selv PPL-A som det het, jeg vil anbefale å ta flyoppdragene i simulatoren.

Der har du en "lærer" som forteller om alt.

Denne læreren er en ekte flyskolelærer.

Det vil kanskje være en fordel å ha pensumet, men det skal ikke være noen nødvendighet.

For all del hopp inn i en cessna 172 og ikke noe 747.

Hvor mye vet du fra før?

Ved å senke flaps så øker du vingearealet så det blir mer løft uten å øke hastigheten.

I C172 så anbefaler produsenten kun å bruke det ved take-off om bakken er myk eller ruglete.

De finner kanskje en spoilerspak i 747? den drar man i så fort hjulene er nede på bakken så dreper man løftet i vingene.

Endret av War
Lenke til kommentar

Du kan vel også installere noen ekstrapakker for å øke det visuelle i spillet. (real environment x tror jeg det heter)

Mener også det var noe som heta mytrafficx som la til flere muligheter for å endre på trafikken og la vel også til flere datastyrte fly.

Om du ønsker å lære deg mere om å fly og bruke radio osv., så finner du veldig mange gode lære videoer på youtube.

Lenke til kommentar

Vil anbefale å ha "FSPassengers" (Vet ikke hva den heter til FSX, men het det til 2004, og vet den finnes til FSX.)

Da har du i alle fall i FS2004 versjonen var det i alle fall sånn at du lagde et flyselskap, så kjøpte du et fly, også fløy du til destinasjoner med passasjerer som ble redd om du fløy for sykt, du kunne såvidt jeg vet "snakke over høytallern" (kommandoer), velge comfort, mat, osv.

En grei addon hvis man vil ha passasjerer, i alle fall.

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...