Woltox Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Historie; Spillet ble påbegynt i 2003 av vennene Markus Persson(Notch-Minecraft) og Rolf Jansson, etter 3 år i utvikling kom spillet endelig i 2006. Markus Persson forlot utviklingen i 2007. I 2011 fikk Rolf Jansson sin første betalte ansatt, som jobbet med klient siden, og deretter har den personen jobbet med å overhale lys-systemet i spillet. I Juli 2011 var det totalt 2 personer som jobbet for Rolf Jansson Wurm er utviklet i Java og bruker OpenGL for rendring av spillet. Det er utviklet av Onetoofree AB, nå kjent som Code Club AB Om spillet; Wurm online er et gratis 3D MMO RPG spill. Du som spiller kan bestemme om du vil spille PvE (Player versus Environment) eller PvP (Player versus Player). -Mulighet til å lage ditt eget sted, eller hus) -Utforsk den store landmassen på hele 512sq km totalt. -Lag ditt eget middelalder liv i Wurm Online. -Trykk på meg for å lese deler av en lang liste -Dette er spill som tar tid for å mestre Kan nevnes at for å komme over Lv20 i skills må du ha Premium Medlemskap (5Euro måneden), du kan også betale 10sølv mynter (IG). Hvor skal du reise?! Trykk på Navnene for å komme til forumsiden til det bestemte kartet Freedom (Hovedsaklig PvE) Independence - Er det eldste kartet Deliverance Exodus Celebration - Nyeste kartet, det kom i Mai i år. Chaos (PvP) - Freedom sitt "eget" PvP kart, der du kan reise til med båt, fra de andre PvE kartene Epic (Hovedsaklig PvP) Desertion Elevation (Premium brukere!) Serenity Affliction Valerei (Mini-Games) Du kan reise mellom Freedom og Epic via spiller lagde portaler. Nyttige Linker, og Verktøy Nyttige linker; Reisekart (Alle kartene) Wikipedia en for spillet Forum Nyttige verktøy: Wurm Helper (Verktøy for nybegynnere) WPlanner (Verktøy for å planlegge byggverk) Spillere fra diskusjon.no Forumnavn - IG nick - Map Woltox - Woltox - Exodus Oppdateringslogg; 1. La til gratis 2. Flere linker Noe du savner/vil redigere på kontakt meg på melding =) La diskusjonen begynne! Endret 11. desember 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Spiller du enda? Jeg er også på Exodus. Hadde vært kjekt å bli kjent med noen norske. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Tatt en pause, da motivasjonen gikk over til Arma 2 :O Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Visste ikke at andre her gamet det? Gi meg en PM om noen vil game eller starte opp noe sammen, har ikke spillt så alt for mye, og det var nok sommeren som var... Men hit me up om noen vil game! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå