AppelsinMakrell Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Trenger hjelp til å rette en stil jeg hadde i tysk, som vi skal levere tilbake på torsdag Går i 10. klasse, og karakterene er litt viktig for meg (har rundt 4,7 i snitt). Til den som hadde giddet å hjelpe meg med dette så tusen takk!! Stilen er ikke så veldig lang, og vi skulle skrive om drømmehuset vårt =) Mein Traumhaus Mein Traumhaus hat ein Bassin und das Haus brauch ein FuBballfeld. Das Haus ist weiB und groB. Es müssen (Bytt ut müssen med ett eller annet ord?) zwanzig zimmer hat. Fünf Schalzimmer und das Bett ist groB und sexy. Das bad hat zwei Badewannen und es müssen (bytte ut med ett eller annet ord?) eine Stereoanlage hat, so ich kan hören Musik. Der Staube (?) hat eine Samsung Fernsehen, und das Fernsehen ist groB. In meinem Traumhaus habe ich einen Basketballkorb, einen Ball und spielzeug. Im das Bad, müssen ich drei Klos haben. Ich müssen oft am Klo, aber pfeife drauf. Im der Flur er ist zwei Türen so mehr Damen und Herren kannst kommen gleichzeitig. Der Garten ist grün, und hat viele Büsche. Mein Traumhaus ist ein Schloss, und viele Menschen verehren mich, jeden Tag, und das Schloss ist gelb, und hat fünf Etagen. Das ist etisch(?) richtig. Der Flur ist endlos, so das ich Plate für meine Sachen kann haben. Die Wand in dem Schafzimmer um die Küche ist weiB, es ist logisch für mich?! Der Preis für mein Traumhaus ist 200 Millionen Euro. Das Ende! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Trenger så sykt hjelp !!!!!!! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå