klunde Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hei Jeg er nødt til å fabrikk nullstille min S3 (Telefon variant). Vil Google Play vite om de programmene jeg har kjøpt og installert slik at jeg slipper å kjøpe de på nytt når jeg installerer de på nytt? Hva er evt. beste måte å ta backup på slik at jeg kan re-installere enkelt programmer på telefonen etterpå? (Det er ikke aktuelt å roote telefonen da den skal brukes som jobb telefon og rooting er ikke tillatt) /Morten Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Du kan laste ned alle apps du har kjøpt fra Google Play så lenge du bruker samme account(Google account/Gmail). Lenke til kommentar
klunde Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Np! Kan legge til at det er vanskelig å få tatt backup av apps(med data/innstillinger) uten å roote tlf så hvis du har apps som f.eks Google Authenticator bør du fjerne 2-way auth fra G accounten din før du nullstiller telefonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå