jmicha Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg skal kjøpe meg en ny smart TV. Dette blir min første TV siden jeg kjøpte min 28" i 1998. Jeg har ventet mange år på at den skal gå i stykker for å ha en grunn til og kjøpe ny. men det skjer visst aldri. Derfor har jeg blitt forespeilet meg to smart TVer for 7000 kr som jeg lurer på om noen kan dele erfaring med. Det er Samsung 50" LED Smart-TV UE50ES5505 og Philips 47" LED Smart-TV 47PFL4047T. Jeg ser for meg at Samsung har flere funksjoner, mens Philips har bedre bilde. Eller tar jeg feil? Hva med Lyd? Jeg skal bruke TVen til enkle ting som se film, sport og se på internet. Og så skal jeg streame osv. Er det andre TVer til samme prisklasse som dere synes er bedre? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Samsung har jo ekstremt bra bilde og veldig gode funksjoner! Lyden er også helt klar. Har ikke noe særlig erfaring med Phillips sin TV, men kan ihvertfall anbefale Samsung sin Smart-TV på det sterkeste! Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Helt uenig i at samsung har et bra bilde ... sort er grått i mørket med cloading som de plages enda med Samsung kan design ... men ikke bilde kvalitet desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå