Core2Dude Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Forberedelsesoppgaven består i innføring/opplæring av ITIL i en bedrift som driver Design, produksjon og salg av grafiske hjelpemidler og gjenstander. (skilt, plakater, web-sider og reklamefilmer). 40 ansatte. I tillegg ansvarlig for oppsett av Server 2008 R2. Det kommer mest sannsynlig en del spørsmål rundt oppbygging av server/ad og rettigheter til forskjellige avdelingene/brukerne. En ting de trenger er et sikkert sted å lagre arbeidet sitt på, og i forbindelse med det vil IKT-avdelingen (meg) levere mye lagringsplass for arbeidet deres som blir tatt backup av. Har dere noen ideer til hvilke andre tjenester som er relevante å levere et design firma og i tilfelle hva slags utstyr. Litt fra ITIL Tjenestestrategi: 1.Hvilke tjenester har vi mulighet for å tilby? 2.Hvem er kunden? 3.Hva ønsker/trenger kunden? 4.Hvor mye vil de betale? 5.Hvordan skal vi skille oss fra konkurrenter? 6.Hvilke støttetjenester kan vi tilby? 7.Hvilken kompetanse trenger vi for å tilby disse tjenestene? kunne trengt litt ideer her Endret 11. desember 2012 av Core2Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Innlegget blir forsåvidt ubrukelig innen Onsdag 12.12, så hvis noen har noen ideer vennligst del dem idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå