Boralis Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ringte til en av norges største nettbutikker kl 0900 i dag , men der var det ikke mulig å komme gjennom. fikk derfor beskjed om å taste 1 så skulle de ringe meg tilbake etter en liten stund, vel kl er blitt 13,20 og har fortsatt ikke hørt ett ord så enten er de underbemannet eller de har en dårlig service Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har inntrykk at de fleste butikker er kronisk underbemmanet for tiden, enten de er på nett eller IRL. En hektisk julestri hjelper ikke på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har inntrykk at de fleste butikker er kronisk underbemmanet for tiden, enten de er på nett eller IRL. En hektisk julestri hjelper ikke på. Julestri er det hvert år, så det burde de ha lært å ta høyde for , ikke serllig morro om julegaver går fløyten pga at nettbutikker ikke holder hva de lover Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det har vel flere ganger vært sagt at en god uskreven regel er at man skal ha svar innen 5 minutter. Selv syns jeg det er i meste laget, men fortsatt har mange problemer med å holde seg innenfor. Er i alle fall 5 min jeg har sett de gangene de har testet forskjellige callsentre. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har svært gode erfaringer med samtlige nettbutikker jeg har vært i kontakt med, og tror aldri jeg har stått i særlig kø. Men nå er det snart jul ... Litt avhengig av problemet kan også mye løses på mail. Sist jeg var i kontakt med noens kundeservice var Japan Photo, da ved å sende en mail. Jeg fikk svar etter under 10 minutter. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Har svært gode erfaringer med samtlige nettbutikker jeg har vært i kontakt med, og tror aldri jeg har stått i særlig kø. Men nå er det snart jul ... Litt avhengig av problemet kan også mye løses på mail. Sist jeg var i kontakt med noens kundeservice var Japan Photo, da ved å sende en mail. Jeg fikk svar etter under 10 minutter. Dette er ikke jp, men jeg sendte mail og fikk heller ikke svar på den annet enn at mailen var reg og en kundebehandler skulle svare så snart som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå