Millmax Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Hei! Er det noen som vet om Canada Goose vinterjakke dame kan kjøpes noe sted i Sverige, da Nordby / Svinesund / Strømstad / Töckfors? Hvordan er prisen der i forhold til her? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Tviler på at det er noe billigere i Sverige. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Canada Goose koster stort sett det samme uansett hvor du kjøper dem. Mulig du kan spare et par kroner på forskjellige valutakurser, men tror ikke jeg hadde giddet å dra til Sverige bare for det. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Nå har ikke jeg kjennskap til prisene på Canada Goose i Norge, men jeg vil tro du kan spare en del på å kjøpe dem i/fra USA/Canada. Forutsatt at du slipper toll og merverdiavgift. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Du vil vel spare kursen på å kjøpe fra sverige. dvs 15%. Med det sagt, vil da ikke norsk kjøpslov gjelde for produktet. Men, who cares på en jakke. De "store" pengene sparer du ved å handle den i USA. Sparte 2000kr på min CG som jeg kjøpte på bloomingdales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå