Kurt Lekanger Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Lekkasje på Microsoft-nettsted "bekrefter" iOS-versjoner av Office. Microsoft nekter ikke lenger for iPad-Office Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Merkelig. De hos MS jeg har snakket med de siste månedene har aldri lagt noe skjul på dette. Mottoet har heller vært at de ønsker å være best på det de gjør på alle plattformer. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Merkelig. De hos MS jeg har snakket med de siste månedene har aldri lagt noe skjul på dette. Mottoet har heller vært at de ønsker å være best på det de gjør på alle plattformer. Isåfall har de endel å hente på feks lync og onenote til android. AtW Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 og OneNote synkroniseringen må være noe alvorlig galt med. Jeg og dama deler notatblokk og når hun redigerer på sin iPhone og jeg på min Windows Phone så klarer den ALDRI å få dette til bra. Blir alltid synkroniseringskonflikt. For å løse det må jeg bruke nettleseren på dekstopen for å løse det problemet. Irriterende. Mao. samme program på flere ulike platformer med sync, håpløst. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Isåfall har de endel å hente på feks lync og onenote til android. AtW Det er mange steder de har en god og lang vei å gå, men jeg liker denne målsetningen bedre enn "det mitt, MITT, og bare MITT"... De kunne lett ha forbeholdt dette til MS produkter og brukt det som en vei inn i markedet på mobiltelefoni og nettbrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg