Blu-Boss Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sitter på lånt pc og har ikke tid å lese så mye nå. Men lurer på hva er forskjellen og pris på de 2 modellene som har kommet? Er den med størts HDD et must? Noen ide om det er mulig å få kjøpt konsollen før jul? Nettopp fått vite at nevøen ønsker seg konsollen til jul og har ingen peiling på den........ Takk for alle innspill Lenke til kommentar
deac Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Det er ikke et must med stor hdd på noe vis da den kan utvides med SD kort og eksterne harddisker/minnepenner. Angående forskjeller så ser du det ut ifra disse bildene: Noen kits har også Pro controlleren inkludert og zombieU. Å få kjøpt konsollen før jul skal godt gjøres, du KAN være heldig. Ta en ringerunde til gamestop i nærheten og eventuelle andre slike butikker. Vet at i stavanger/sandnes skulle de få inn et parti til før jul. Endret 11. desember 2012 av deac Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har vært innom flere GameStop på Østlandet som har den inne. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Takker for svar,fikk holdt av en premium til 3499,- Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 www.sortiment.no har på lager Lenke til kommentar
sandweed Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Komplett har basic på lager. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=634992 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk ikke en sensorbar med min basic. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk ikke en sensorbar med min basic. Det stemmer, bildet er feil. Sensor bar er ikke med i basic. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Er ikke noe poeng i kjøpe Basic da prisforskjellen er så liten. Den ladedokkingen og sensorbaren er verdt pengene for Premium alene. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Coop Obs på Lagunen i Bergen hadde masse Wii U da jeg var innom for noen dager siden. Dessverre kan jeg ikke ta meg råd til maskinen før jul... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hyggelig pris er det ikke? Nintendo Wii U Console Premium Black /Wiiu 2995; https://www.coolshop.com/no/catalog/product/75455-nintendo_wii_u_console_premium_black_wiiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå