Lutador Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har fått innkallese til Madla 2013. Fikk ved sesjon for noen år siden utsettelse til 2012 grunnet læretid. Læretida er for lengst over og eg er blitt godt etablert i jobben. Så kva trur dere at sannsynligheten er for å slippe no? Ville vert meget ugunstig å måtte vere vekke fra jobben et år (både økonomisk og fagmessig (jobber med data)). Ikkje ta meg feil, et år i forsvaret kunne sikkert vert artig nok, men med mye som skjer innen yrket, på arbeidsplassen samt noken personlige ting, så vil eg helst slippe. Forstått det sånn at de kan velge å vrake no til dags? Takker for svar! Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Samme her.. Lurer på hva som skal til for å slippe unna. I mitt tilfelle tror jeg at jeg blir for dyr å ha inne for de. Med tanke på første barnet som kommer i mars og alle andre saker... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ring VPV på 03003 og forklar situasjonen, at det virkelig ikke er en god tid, ikke motivert osv. Lykke til. Lenke til kommentar
Lutador Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, det er vel det eg må gjere. En anna ting. Under sesjonen, kryssa eg av for at eg kunne svømme 200m. I etterkant når eg har testa dette, fant eg ut at mine svømmekunnskaper var enda dårligere enn eg trudde... Korleis trur dåkke det vil slå ut? Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja, det er vel det eg må gjere. En anna ting. Under sesjonen, kryssa eg av for at eg kunne svømme 200m. I etterkant når eg har testa dette, fant eg ut at mine svømmekunnskaper var enda dårligere enn eg trudde... Korleis trur dåkke det vil slå ut? Du vil ikke ha mulighet til å komme på båt, om det fører til andre ting vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ingen som sjekker dine svømme kunnskaper om du ikke skal noe spesielt som båt eller befal. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå