Cuber Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har tenk å kjøpe enten S3 eller Iphone. Jeg lurer på om dere lesere har ulemper fordeler med telefonene. Glad for alle svar! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har du prøvd iOS og android før? Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Har prøvd begge deler, føler iOS er mer ryddig, mens android har litt for mange apper som allerde er på "skrivebordet" om du skjønner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Det fine med Android er at du kan rydde bort alt fra skrivebordet ditt, og sette det opp fra grunnen av selv. Størrelsesmessig er det jo stor forskjell mellom telefonene. Jeg ville nesten prøvd litt i butikken først. Jeg har akkurat byttet i fra en HTC One X til en iPhone 5. 4,7" ble rett og slett litt for stort for mine hender, fantastisk å surfe på nettet dog. Men så har ikke jeg de største hendene sånn sett. Men igjen fungerer nettsurfingen veldig mye bedre på iPhone, har bedre ytelse med Chrome her enn på Android telefonen.. Endret 12. desember 2012 av Mala 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Har bestandig hatt Android. Fikk med nettopp iPhone 5. Er fornøyd! 1 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det fine med Android er at du kan rydde bort alt fra skrivebordet ditt, og sette det opp fra grunnen av selv. Størrelsesmessig er det jo stor forskjell mellom telefonene. Jeg ville nesten prøvd litt i butikken først. Jeg har akkurat byttet i fra en HTC One X til en iPhone 5. 4,7" ble rett og slett litt for stort for mine hender, fantastisk å surfe på nettet dog. Men så har ikke jeg de største hendene sånn sett. Men igjen fungerer nettsurfingen veldig mye bedre på iPhone, har bedre ytelse med Chrome her enn på Android telefonen.. Du synes ikke iPhonen ble for "trang" å surfe på etter å hatt 4,7" skjerm en periode? Har har S3 siden juni og har lyst på forandring, men er skeptisk til at skjermen skal bli for liten etter å ha hatt større skjerm ganske lenge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nei det har jeg til nå, ikke hatt problemer med. Det finnes så mange sider som er tilpasset iPhone der ute også. Zooming og slikt fungerer mere sømløst og flytende. Men jeg var også litt skeptisk til akkurat dette her Syns rett og slett Apple leverer en knakende god nettopplevelse med sine produkter. 2 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg prøvde så vidt det var en iPhone 5 på Elkjøp, og det som slo meg var hvor skarp og lesbar skjermen var. Den ga et godt førsteinntrykk. Så jeg er fristet til å bytte, utrolig kjedelig med den samme telefonen over en lang hehe Endret 12. desember 2012 av KontraBass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjenner til suget på noe nytt, altfor godt. Mine siste 4 telefoner har jeg hatt i snitt 6 mnd. før bytte Galaxy S2 greidde jeg desverre å havarere en noe fuktig kveld, men det er også den eneste telefonen jeg har greid å ødelegge. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hvordan er du fornøyd med kameraet forresten? One Xen hadde vel et ganske bra kamera? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Her kan jeg ikke uttale meg så mye, har ikke knipset så mye med det enda. Men det er ihvertfall veldig kjapt og responsivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå