Harepuz Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Må si jeg håper på en toer av Kameo, det første spillet jeg hadde på 360. Til tross for at det var kort og at jeg tidvis fant det frustrerende, likte jeg godt de fargerike omgivelsene. I tillegg er jeg svak for sjangeren. Ellers tviler jeg ikke på et nytt PGR-spill. Og kanskje noe nytt fra Epic Games? Jeg hadde også digget om BF4 var en av lanseringsspilla, sett at det klarte å utnytte maskinvaren fullt ut. Er vanskelig å forutse, men gøy å gjette og håpe! Edit: Gi meg Majin 2! Endret 12. februar 2013 av thormario Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Tar det som det kommer. Alt Xbox for meg er Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 *Xbox 8 Forza Motorsport 5 / Halo 5 vil jeg tro? Kanskje en Halo 2 remake? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Håper Skate-serien kommer tilbake til neste generasjon! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg håper på Fallout 4 ganske tidlig i den nye generasjonen. Spiller bare på pc selv, men føler at denne serien burde ta et skikkelig "teknologisk hopp" til neste gang, så jeg hadde blitt skuffa hvis det dukket opp som et "current-gen" spill. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Når blir Xbox 720 lansert? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Når skal den annonseres da? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Regner med det blir under E3. Kanskje vi er så heldige at det skjer før, under GDC 25-29.mars. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Okei, jeg trodde Microsoft skulle ha en egen annonsering slik som Sony gjorde med PS4. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Mitt forsøk på å spå en lanseringslineup: Forza Motorsport 5 eller PGR5 Helgardering, men rett. Ryse Rett. Alan Wake 2(hehe, det er lov å drømme) Feil, men var dog ikke en seriøs spådom. Noe fra Rare: Kinect 2.0 prosjekt? Rett. KInect Sports Rivals. Noe fra Twisted Pixel Rett. Lococycle. Destiny Feil. Det kommer til Xbone, men ikke på dag 1. Crysis 3. Feil. Har ikke blitt annonsert til Xbone. Et Unreal 4-spill fra Epic: Kanskje Fortnite? Feil. Har ikke blitt annonsert til Xbone. Battlefield 4. Rett. Nytt Sonic-spill(med mindre de planlegger å lansere det eksklusivt til Wii U) Eksklusivt til Wii U. COD 2013 Rett. Assassin's Creed 2013 Rett. NFS 2013 Rett. Fifa og andre årlige sportsspillserier Rett. Jeg forventet ikke så mange lanseringsspill fra Microsoft(de har annonsert 7 lanseringsspill), og annonseringen av Killer Instinct kom som en overraskelse, men jeg er stort sett fornøyd med resultatet. Endret 28. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå