V. Haugen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå er det inntil fem ganger flere mobilbankbrukere enn i forfjor. Mobilbanken blir stadig viktigere Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvis Sparebanken Øst hadde introdusert en mobilbank hadde jeg vært den første til å bestille det. I 2012 burde alle seriøse banker ha en mobil-app spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Brukte banken min sin nettside uten stress i 2009. Nå må jeg ha en app for at det skal funke. Snodig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Håper vi kan få noe ala den svenske Skandiabanken appen-snart. Der de kan de til og med scanne inn papirregninger! red@slai: Det går da fint an å bruke nettsiden til oppegående banker fra vanlig mobilnettleser, evt. den mobiltilpassede nettsiden som de fleste banker har. Endret 11. desember 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja, de oppegående bankene ja . Banken min hadde masse muse-hover-dropdownmenyer feks, og var bare å glemme å bruke fornuftig på en nettleser som ikke hadde mulighet for slikt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg