Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang. Kvalito

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å høre fra noen om dette jeg oxo, skal bytte nå snarest mulig..... Aldri mer Tiscali! :grumpy:

Det står at linja blir disconnecta etter 10 min idle, dette lurte jeg og litt på hva gjelder som idle da ? f eks om mirc står på? downloads osv ?

takker for alle inspill ang dette :)

Lenke til kommentar

Kvalito driver veldig rart. Når jeg bestilte det så de at det ville kost 87 kr de første månedene. I august fikk jeg regining da hadde allerede prisen steget til 149. Javel tenkte jeg. Men jeg hadde ikke koblet med på deres nett før jeg skulle sende en bekreftelse og d avar prisen oppe i 544,- dette er for mye for en student som meg så det får bli med det gamle.

PASS DERE FOR KVALITO !!!!!!

Lenke til kommentar

Heisann.

Har hatt kvalito etpar dager jeg .. og må si meg ganske fornøyd ;) Det er litt ustabilt på kveldstid (mellom 19.00 - 23.00) .. forbindelsen stopper plutselig opp iblant og sånt, men jeg har maila med de og sånt og de regner med å få fiksa det ganske snart.. var noe game servere som tok litt mye båndbredde mot utlandet, så de sku få fiksa noe med utlandslinja, så regner med det blir bra..

Jeg har ikke opplevd å bli kobla av ei gang (isdn conectionen står aktiv på 19 timer as we speak ...) men kanskje de "kobler" av så selve linja ikke sender videre.. vet ikke .. slipper iaffal ringe opp igjen , og alt funka me eigang jeg kom hjem fra jobb nå .. (glemte egentlig å koble av i går kveld hehe sku laste no smått )

Her er litt stat siden jeg fikk det den 07.09 .. hehe.. får jo litt igjen for penga ja ;)

http://home.no.net/toab/kvalito.jpg

Og jeg ville bare legge til en ting til .. hehe.. de har veldig rask og hyggelig kunderespons har iaffal jeg opplevd ;) jeg registrerte meg , og fikk brukernavn/pass på email iløpet av kvelden .. fikk tilogmed svar klokka ti på to på natta ang et problem .. og de ordna raskt opp,så jeg må si jeg ble overaska , i forhold til andre aktører jeg har vært borti ;D .. (noen her prøvd å ringe tiscali support kanskje ? .. de er hyggelige de.. not)

Lenke til kommentar
Og jeg ville bare legge til en ting til .. hehe.. de har veldig rask og hyggelig kunderespons har iaffal jeg opplevd ;) jeg registrerte meg , og fikk brukernavn/pass på email iløpet av kvelden .. fikk tilogmed svar klokka ti på to på natta ang et problem .. og de ordna raskt opp,så jeg må si jeg ble overaska , i forhold til andre aktører jeg har vært borti ;D .. (noen her prøvd å ringe tiscali support kanskje ? .. de er hyggelige de.. not)

Nice da.. hum bestilte på mandag som var, og jeg har enda ikke fått brukernavn/pass enda.. Så får ringe de i morgen (fredag) og høre med de hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
BustaH, dem er sikkert travelt opptatt med alle Tiscali kundene som rømmer :lol:

Håper det i alle fall, skal selv bestille av dem i mårra :D

Hehehe håper da ;)

Sendte mail til kvalito i dag, spurte hvordan det gikk med kontoen min, fikk brukernavn/pass 3 min etter jeg sendte mail til de

Hat også prata med de 3 ganger på TLF, og hvergang jeg har ringt fikk jeg svar på flekken, ikke noe vente kø elns.

og hittil har linja blitt bra brukt hehe :D

Duninfo: kvalito via ISDNLink-00 @ 64000bps for 2h 18m 47s (2.82MB up, 62.20MB down)

hehehe isdn kortet mitt kommer til å gløde bra etterhvert jah :lol:

Lenke til kommentar
hei. Tenkte jeg måtte forsvare kvalito litt her.. :)

...pøh, og Kvalito lagger så fært at du dobbleposter med 3 (!) minutters mellomrom uten å merke det - troverdig du ? :roll:

Jeg har brukt Kvalito ( siden før Tele2000 fusjonerte ) et par-tre mndr nå - siden den første regninga stemte og de påfølgende var "småpenger" i forhold til de jeg fikk før, og kommer når de skal, så har jeg ikke regna spesielt på det.

- aldri hatt oppkoblings problemer, kort&godt svært så fornøyd :yes:

.

Lenke til kommentar

Hoho

Tenkte jeg skulle si at kvalito sitt tilbud på fastpris / oppkobling til oss på isdn er genialt.. Har vært oppkoblet sia jeg fikk brukernavn/pass , og enda ikke blitt koblet ned :D

Duninfo: kvalito via ISDNLink-00 @ 64000bps for 1d 6h 27s (51.29MB up, 502.06MB down)

har på følelsen at isdn kortet mitt kommer til å gå varmt :lol:

Lenke til kommentar

Kvalito har iallefall vært nede i dag siden 1600 på ettermiddagen.

Får koblet meg på men linja er helt død.

Ganske kjipt at dette skal skje nesten hver helg,er bestandig ustablilt da.

Og til dem som spiller mye...jeg hadde bedre ping på online 150 abbet 64k en jeg har med kvalito 128k så det sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Og til dem som spiller mye...jeg hadde bedre ping på online 150 abbet 64k  en jeg har med kvalito 128k så det sier vel sitt.

Rare greier da... jeg spiller også en del, ikke merket noe som helst med dårlig ping elns. Men hvor i landet befinner du deg ? Jeg er fra Drammens området...

Duninfo: kvalito via ISDNLink-00 @ 64000bps for 2d 3h 42m 33s (69.20MB up, 983.09MB down) :D

Enda ikke blitt koblet av elns :wink:

Lenke til kommentar

Og til dem som spiller mye...jeg hadde bedre ping på online 150 abbet 64k  en jeg har med kvalito 128k så det sier vel sitt.

Rare greier da... jeg spiller også en del, ikke merket noe som helst med dårlig ping elns. Men hvor i landet befinner du deg ? Jeg er fra Drammens området...

Duninfo: kvalito via ISDNLink-00 @ 64000bps for 2d 3h 42m 33s (69.20MB up, 983.09MB down) :D

Enda ikke blitt koblet av elns :wink:

Er ikke så veldig langt fra drammen selv,men ja jeg har ikke så veldig utrolig bra ping 100 er ikke no uvanlig på dobbel isdn linje.Med Telenor 150 64k hadde jeg gjerne 60-70 i ping(ikke at jeg favoriserer telenor,bare sier det som jeg opplever det)Og rett som det er så er det dødt i andre enden her iallefall.

Lenke til kommentar

har hatt kvalito i en månde nå. Og jeg er kjempe fornøyd! Ser da bort på den sinnsyke pris politekken de hadde i starten. Var så heldig at jeg fikk til 149,- den første mnd'en. :-)

Når jeg laster ned så ligger de over det som jeg har hatt på Tele2 og Tiscali på hastigeht.

Ellers så er servicen topp. Skriver jeg inn et spørsmål til dem kl 2 om natta så kan du banne på at jeg har svar et kvarter etter på :D Viser jo at det ikke noe vanlige 9-4 typer som sitter der!

Har hatt litt kluss med feil på regnigen, men det ble fikset med at par mailer i løpet av en halv time..

Ellers så fikk jeg tilbud om regning pr. epost slik at jeg slipper faktura gebyr på en 50 lapp! Bare det er jo helt super service. Nei dette er faktisk et bra tilbud mener nå jeg.

Og NEI jeg har ingenting med Kvalito å gjøre selv om jeg roser dem i skyene. Liker bare å gi ros når jeg er fornøyd!

Og plz. ikke kom og sammneligne dette tilbude til nesten 550 spenn (1 fast linje) med ADLS el. på pris etc. Da dette faktisk er et tilbud til oss "bredbånds-bønder" :lol:

For dem som lurer på om det er stabilt; ja det er det. Men self. har det vært noen ganger at linjer har vært døde. Men det er blitt fikset fort. Og om du spør via mail så får du svar om hva som er galt kjapt!

Eneste - er at jeg synes de skulle kuttet ut startbeløpet på 53 øre. Ellers så er det ikke noe problemo and. de 10 min. for nedkobling. Så lenge du har trafikk på linja så går det greit. Bare til å kjøre VG.no som har auto update hele tiden...

Stå på Kvalito. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...