lodoen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei. Jeg kommer ikke inn på facebook, nettet mitt fungerer helt fint men siden bare står og tenker så blir den bare hvit. Har startet opp alt på nytt både pc og nettet. Hva har skjedd fungerte for typ 20 min siden? hjelp vær så snill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Facebook har vel alvorlige problemer. Ikke noe annet å gjøre enn å vente... Lenke til kommentar
lodoen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Facebook har vel alvorlige problemer. Ikke noe annet å gjøre enn å vente... Ikke bare jeg med problemet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 http://answers.yahoo...10150933AAOxX6y Ikke bare deg, nei. Mange andre som også sliter. Inkludert meg. Mobilversjonen fungerer, though. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Skjedde her en gang også, var redd for at det var noe slik DNS hijacking som ble rapportert med NGT tidligere engang, men DNS server adressene er rett tror jeg, og FB virker nå her ! Oi mange den var nede for ja ! Da er det FB sjøl som er i uorden. Endret 10. desember 2012 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fungerer på smarttelefon. Lenke til kommentar
lodoen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Fungerer på smarttelefon. Ja vet, men det er ork. haha er det ingen ting som kan gjøres? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fungerer for meg i Chrome nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå