Peer Grynt Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hei Jeg har kjøpt en Galaxy 3 og har noen problemer. For det første er alle mine bilder som jeg har lastet opp på Picasa nettalbum nå lastet ned til telefonen og ligger nå i "galleriet". Men jeg har ikke fått noen varsler om det, og jeg har ikke bedt om det. Og jeg vil ikke ha disse bildene i telefonen. Men jeg får ikke slettet dem!! hvordan sletter man bilder fra "Galleri" i Samsung Galaxy 3? Jeg har jo hatt andre Androidtelefoner og det har aldri vært noe problem før.... :-P Endret 10. desember 2012 av Peer Grynt Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Gå til Innstillinger og kontoer. Skru av Picasa sync. Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Det er nettopp det, det er ingen picasakonto der..... og hvordan sletter jeg bildene som allerede er lastet ned på telefonen? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Den skal ligge under google kontoen der... Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 jeg har løst alle problemene (?) med å sette den tilbake til fabrikkmodus.... så får vi se, men takk for svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå