spetwols Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei! Det har aldri vært et problem før, men plutselig nå. Jeg setter den som alltid regel i sleepmode. Når jeg starter den igjen nå, så må jeg ta usb kabelen til både musen, og mitt steinberg lydkort, inn og ut for at de skal virke. Virker liksom som at de er i sleepmode enda, og har ikke fått meg seg at de skal våkne.. Det er ganske slitsomt at jeg må gjøre det hele tiden. Den eneste som virker uten å måtte gjøre det er tastaturet. noen som vet hva som kan være galt? den ble bare plutselig sånn! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har du oppdatert drivere eller installert OS i det siste? For ordens skyld, hvilket hovedkort har du? Er lydkortet ditt tilkoblet USB? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Har du oppdatert drivere eller installert OS i det siste? For ordens skyld, hvilket hovedkort har du? Er lydkortet ditt tilkoblet USB? Hei, og takk for svar! Har ikke oppdatert noen drivere når det skjedde, plutselig bare. Fra en natt liksom til morgen. Ja, det er ett USB lydkort. Dette hovedkortet har jeg. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 nobody know? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har nesten samme problemet med mitt lydkort. Det er da bare lydkortet som ikke blir funnet av applikasjoner som kjører. Dvs at jeg må stenge programmer som bruker det for å igjen åpne dem før de finner lydkortet. Jeg har et Native Instruments AK1. Pass på at lydkortet ikke står i noen hub, men direkte bak i maskina, da lydkort ofte trenger mye strøm for å start opp, spesielt om de har 48V mating. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 hmmm... Det er både lydkortet, og musen som ikke vil aktiverer, så jeg må ta de inn, og ut.. Alt står i portene bak på maskinen. Er fortsatt like plagsomt, fordi jeg setter den alltid i sleepmode når jeg ikke bruker den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå