iThenrik Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei Jeg ønsker nye TV serier å se på, dette er programmer som jeg her sett og syntes var gode: 2 Broke Girls 24 90210 Arrested Development Avatar Blue Mountain State Braking Bad Californication Criminal Minds Community CSI: NY Desperate Housewives Dexter How I Met Your Mother Simpsons South Park Suits The Big Bang Theory Seier i bold er serier jeg digget, serier skrevet kursiv er serier jeg likte, men som jeg ikke synes var fult så gode. Er det noen som har serier som de kan anbefale som er lik min smak? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ville sjekket ut Entourage og White Collar. Begge er lett underholdning og faller Suits i smak, så burde White Collar også være noe. Entourage er kanskje en av tidenes humorserier. 2 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) De så flotte ut, skal ta en titt på dem Endret 10. desember 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
Adii Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Siden du liker humorserier, så kan du kanskje sjekke ut Parks and Recreation. Veldig morsomt Samme stil som The Office. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Last Resort! Utrolig spennende serie http://www.youtube.com/watch?v=kCY9bJvjd20 Endret 13. desember 2012 av MrLG Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Shameless US. Morsom og spennende! 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Anbefaler Jenta fra fremtiden (The girl from tomorrow) på det sterkeste. Husker jeg så den tidlig på 90-tallet, og helt siden da har jeg hatt lyst til å se den om igjen. Fant den endelig på nettet, så skal kose meg med den til helga. Det er bare en miniserie i to deler (første del er på ca tolv episoder, og det var så bra at de lagde en oppfølger på nye tolv episoder). Husker svært lite om hva det handlet om, bortsett fra at i den første serien kom en jente fra fremtiden til vår tid, og sannsynligvis ble hun forfulgt av slemminger fra fremtiden. I oppfølgeren dro hun og en del folk herfra til fremtiden for å redde verden, eller noe sånt. Svært bra serie som anbefales alle. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Arrow Last Resort Homeland The Unit The Walking Dead Gold Rush Alaska (Discovery Serie) De anbefales sterkt av de du ikke har listet opp. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ler høyest av Louie for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå