Lfcfanew Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei jeg skal kjøpe pc så har jeg sett på alienware men så er de for dyre men så fant jeg denne er det noen grunn for at den er så billig? http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=n00w4m01&model_id=alienware-m14x-r2&c=no&l=no&s=dhs&cs=nodhs1 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 fordi det er en dell? 1 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tror ikke momsen er lagt til. Hold deg unna Alienware, glorete maskiner som ser ut som et juletre og koster altfor mye. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tror ikke momsen er lagt til. Hold deg unna Alienware, glorete maskiner som ser ut som et juletre og koster altfor mye. Inkl. mva, miljøgebyr og frakt Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Det er en 14-tommers skjerm, med et GT 650M skjermkort. Den konkurrerer med både 15- og 17-tommere som tilbyr like bra eller bedre ytelse for pengene. Samtidig er det inkludert en av Dell's vanlige "rabatter", i dette tilfellet 1,100 kroner. Dell pleier med jevne mellomrom å gjøre dette, på så og si alle sine produkter. Så "hvorfor er den så billig"? Den er ikke billig, den er dyr i forhold til hva du får. Men den er jo billigere en Alienware's 15x, 17x og 18x, selvsagt - men så har den heller ikke samme ytelse. Du får for eksempel en Multicom-maskin, med bedre prosessor og skjermkort, med større skjerm, og med SSD, til en billigere pris enn AW M14x. Men det er den 14-tommeren med best ytelse for spilling på markedet for tiden - så hvis 15 eller 17 tommer absolutt er for stort, så er den det beste (og eneste?) alternativet for den som er ute etter brukbar spillytelse i en så liten laptop. For øyeblikket. Endret 12. desember 2012 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå