Heiqwe Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 hei hvor viktig er fraværet mitt dette halvåret og neste halvår. Jeg går på studiespessilisering og skal forsette det ut halvåret i 2013. Og så skal jeg bytte til Bygg og Anlegg, det vil si at de karakterene jeg får neste halvår på SSP vil være de karakterende jeg har som standpunkt de neste to årene på Bygg og Anlegg Så jeg slipper og ta fag på Bygg og anlegg, men jeg kan ta dem om igjen hvis jeg ikke er fornøyd. Og de sa at arbeidsgiveren ikke vil se på fraværet fra SSP men derimot de vil bare se på fraværet på Bygg og anlegg. Så hvor viktig er fraværet mitt på SSP nå? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg gikk yrkesfag (elektro -> elektronikk) og det arbeidsgiveren så på da jeg skulle få lærlingplass var fravær og at jeg hadde bestått eksamen, karakteren var ikke så viktig. Og de andre karakterene/snitt var heller ikke viktig. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 fravær er alltid det viktigste, og når e anrbeidsgiver har ansatt deg, eller vurderer å ansette deg, så driter harn langt i karakterene dine. Fraværet ditt viser hvem du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå