Gå til innhold

The Secret World Free2Play?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=Z3LN96IZtDU&feature=em-subs_digest

Ser vi FunCom gå Free2Play snart? Blir spennende å se :) Og hva slags kompensasjon venter i så fall de som har kjøpt lifetime sub?

OM det blir free2play, så vil spillet fortsatt være betalbar. De gjør det nok som andre MMOs, feks sitt eget Anarchy Online. En gratisdel, mens en betaldel. Så de ror seg nok fint unna "kompensasjonen" for de som har lifetime sub. :p

Lenke til kommentar

Fatter ikke at Funcom ikke forstår hvorfor spillene deres flopper.

De skryter på seg teknologi og en grafikkmotor som skal være kjempe bra, men som er så dårlig optimalisert at den er en skam. Motoren som Funcom har utviklet har aldri vært noe bra, sett fra en spillers perspektiv.

Grafikk er de flinke til, men å lage en smooth spillopplevelse er noe denne motoren ikke klarer. Framedrops, memory leaks og lang loading tid mellom soner bidrar til frustrasjon.

Funcom: Fiks elementære bugs i motoren før dere lager spill.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at Funcom ikke forstår hvorfor spillene deres flopper.

De skryter på seg teknologi og en grafikkmotor som skal være kjempe bra, men som er så dårlig optimalisert at den er en skam. Motoren som Funcom har utviklet har aldri vært noe bra, sett fra en spillers perspektiv.

Grafikk er de flinke til, men å lage en smooth spillopplevelse er noe denne motoren ikke klarer. Framedrops, memory leaks og lang loading tid mellom soner bidrar til frustrasjon.

Funcom: Fiks elementære bugs i motoren før dere lager spill.

Det var kanskje tilfelle i AoC, men SW kjører jo svært bra, og fått god tilbakemelding på teknologiske siden beta. Det er ikke derfor spillet flopper, det er nok heller fordi MMO er et hardt og vanskelig marked.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var kanskje tilfelle i AoC, men SW kjører jo svært bra, og fått god tilbakemelding på teknologiske siden beta. Det er ikke derfor spillet flopper, det er nok heller fordi MMO er et hardt og vanskelig marked.

TSW hadde dårlig flyt, spesielt i Egypt. Spillet kræsjet i tide og utide. Combat var kjedelig.

At TSW går F2P er ingen overraskelse, både Anarchy Online og Age of Conan er F2P.

Lenke til kommentar

TSW hadde dårlig flyt, spesielt i Egypt. Spillet kræsjet i tide og utide. Combat var kjedelig.

At TSW går F2P er ingen overraskelse, både Anarchy Online og Age of Conan er F2P.

At det hadde dårlig flyt på DIN pc skal jeg ikke nekte for, men TSW fløt glatt på min PC, og jeg har aldri opplevd krasj, og jeg har lest om flere av andre som skryter av at spillet var bra optimalisert.

Jeg er helt sikker på at dette IKKE en grunn for at spillet går til F2P, det er det nok heller andre grunner for. MMO-markedet er vanskelig, og det er mange som går over til F2P, SWTOR f.eks har også gått over til denne modellen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...