ohenr Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har tatt i bruk ny router,Asus RT-N66u i dag og den ser ut til å fungere helt toppers. Men når jeg skal gå inn på routeren for å forandre noen innstilinger kommer det opp en "boks" som jeg skal logge på med brukernavn og passord.Men ingen av di brukern eller passord som jeg la inn på routeren ved innstallasjonen virker.Teksten i boksen er: A username and password are being requested by http://192.168.1.1. The site says: "RT-N66U" Måtte resette routeren for å komme inn,men det skulle jo ikke være nødvendig Lenke til kommentar
ohenr Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 prob er nå løst Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 prob er nå løst Og løsningen var? Lenke til kommentar
ohenr Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Bruker feil!! Hadde glemt å legge inn et passord og brukernavn ved innstaleringen.Resatte routeren og innstalerte på nytt.Er litt fersk i gamet... 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kjekt at du skriver hva løsningen var. Kan være nyttig om andre får samme problem senere. Trykk på "Løst" på tråden, så er du i mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå