Gnagar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Legger ved to bilder - det ene viser hvordan det egentlig skal se ut når man vil skrive ut noe. Det andre viser hvordan det ser ut på min bærbare Acer med Windows 7. Forferdelig irriterende. Har økt oppløsningen på skjermen til det jeg klarer. Har IKKE aktivert forstørrelsesprogrammet. CTRL og trykke minus fungerer heller ikke. Kan ikke dra i rammen for å endre størrelse. Reinstallert skriveren, startet maskinen på nytt flere ganger. For å unngå evt. misforståelser, så er det ene bildet lånt fra Windows for å vise hvordan det SKAL være Hjelp? Har også problemer med PDF-utskrifter. Se vedlegg! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje det er noe bloatware som Acer har lagt ved når de lagde PC'en? Bilde nr. 1 ser engang ikke ut som det samme programmet som er avbildet på bilde nr. 3. Jeg forstår din situasjon og har hatt lignende problemer før. Er dette en frisk installasjon av Windows, eller er det fabrikkinstillinger? Dette ser ikke ut som noen feil med skjermen, det ser mer ut som en programvarefeil. Det ser nesten ut som om Windows halvveis blokkerer programmet fordi Windows tror det er noe malware eller noe. Hjertelig Trololo -Fandens Oldemor Lenke til kommentar
Gnagar Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Takk for svar! Dette er fabrikkinnstillinger. Burde kanskje prøvd en formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå