Gå til innhold

Beste Smirnoff vodka?

- Therese

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smakte en gang en vodka blandet med et eller annet som gjorde det svart og det smakte lakris. Var kjempegodt! Vet ikke om det var smirnoff da, men om noen vet hva det heter og hva man skal blande for at det smaker lakris så gå for det, trådstarter.

Populært kalt tyrkisk pepper. Kan lages selv med tyrkisk pepper som du løser opp i vann og blander med spriten.

Hvorfor ikke Bacardi Superior? Smaker bedre enn vodka, syns jeg.

Lenke til kommentar

Populært kalt tyrkisk pepper. Kan lages selv med tyrkisk pepper som du løser opp i vann og blander med spriten.

Hvorfor ikke Bacardi Superior? Smaker bedre enn vodka, syns jeg.

Bacardi Superior er nøytral? Er den bedre enn (nøytral) Smirnoff vodka?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kan anbefale å blande med Solo Sitron , men da er det KRITISK at begge drikkevarene er avkjølt og at du har plenting av isbiter.

Bland litt svakt til og begynne med, så kan du heller gi på litt etterhvert som du begynner å bli fullere :tease:

Lenke til kommentar

Hmm vodka så ta appelsin juice, noe som også er godt er VAT -Vodka and Tonic (nesten som gin and tonic), kjøpt tonic fra schweppes (eller hvordan det skrives).

Men noe som er svært godt er hvis du tar og knuser peppermynteblader, så tar du oppi en (eller to) shot med sprit, og tilsvarende eller dobbelt med menge med vann. Så tar du oppi 2 sukkerbiter. Det smaker godt!

Edit: Og så du kom med Rom, da kan du lage mojito :) 12 whole(s) mint leaves, plus a few extra for garnish, 1 1/4 ounce(s) Rum, 1 teaspoon(s) sugar, 1/2 ounce(s) lime juice, 2 ounce(s) soda water.

Og Rom og Cola er også veldig godt. Da tar du bare etter ønsket mengde med cola og rom, også tar du med en eller to slices med lime.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Absolutt sin vodka er iallefall den dårligste du får tak i (om du velger en av de større og mer kjente merkene). Jeg drikker utrolig sjeldent vodka, men Smirnoff eller Kalinka (som virkelig ser alkis ut) er merket jeg ville dradd med meg fra polet.

Foretrekker drinker basert på rom i stedet for vodka. Om du trenger noe til juleballet, så høres det ut som om du trenger 2 flasker Smirnoff Ice - det gjør (deg) helt sikkert susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...