- Therese Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tittelen sier vel alt! Har ikke drukket Smirnoff Vodka før, men lurer på å kjøpe det til juleballet. Hva er beste smaken, eller er den eventuelt best "uten smak"? Hva blander dere med? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg er ikke noe spesielt fan av sprit da jeg blir helt apekatt i fylla av det, men en klassiker er jo den vanlige blandet med appelsinjuice. Tar jeg ikke helt feil heter den Screwdriver på barspråket Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Alle smaker spylervæske, men den uten tilsatt smak er minst forferdelig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Smakte en gang en vodka blandet med et eller annet som gjorde det svart og det smakte lakris. Var kjempegodt! Vet ikke om det var smirnoff da, men om noen vet hva det heter og hva man skal blande for at det smaker lakris så gå for det, trådstarter. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg skyter fra hofta og tipper at cowboy bob har drukket tyrker. Tyrkisk pepper-drops løst i sprit, helt enkelt. Det må lages på forhånd, helst. Drikk redbull, julebrus, juice, hva enn du liker, sammen med vodka. Bruk den nøytrale utgaven. Endret 10. desember 2012 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Smakte en gang en vodka blandet med et eller annet som gjorde det svart og det smakte lakris. Var kjempegodt! Vet ikke om det var smirnoff da, men om noen vet hva det heter og hva man skal blande for at det smaker lakris så gå for det, trådstarter. Populært kalt tyrkisk pepper. Kan lages selv med tyrkisk pepper som du løser opp i vann og blander med spriten. Hvorfor ikke Bacardi Superior? Smaker bedre enn vodka, syns jeg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja jeg tror dere har rett. Lenke til kommentar
- Therese Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Populært kalt tyrkisk pepper. Kan lages selv med tyrkisk pepper som du løser opp i vann og blander med spriten. Hvorfor ikke Bacardi Superior? Smaker bedre enn vodka, syns jeg. Bacardi Superior er nøytral? Er den bedre enn (nøytral) Smirnoff vodka? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Bacardi Superior er nøytral? Er den bedre enn (nøytral) Smirnoff vodka? Har en rundere/søtere smak enn Vodka. Men er ikke smaksatt som sådan. Det er rom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kan anbefale å blande med Solo Sitron , men da er det KRITISK at begge drikkevarene er avkjølt og at du har plenting av isbiter. Bland litt svakt til og begynne med, så kan du heller gi på litt etterhvert som du begynner å bli fullere Lenke til kommentar
- Therese Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Hva anbefaler dere å blande med Bacardi Superior? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hmm vodka så ta appelsin juice, noe som også er godt er VAT -Vodka and Tonic (nesten som gin and tonic), kjøpt tonic fra schweppes (eller hvordan det skrives). Men noe som er svært godt er hvis du tar og knuser peppermynteblader, så tar du oppi en (eller to) shot med sprit, og tilsvarende eller dobbelt med menge med vann. Så tar du oppi 2 sukkerbiter. Det smaker godt! Edit: Og så du kom med Rom, da kan du lage mojito 12 whole(s) mint leaves, plus a few extra for garnish, 1 1/4 ounce(s) Rum, 1 teaspoon(s) sugar, 1/2 ounce(s) lime juice, 2 ounce(s) soda water. Og Rom og Cola er også veldig godt. Da tar du bare etter ønsket mengde med cola og rom, også tar du med en eller to slices med lime. Endret 11. desember 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Absolutt sin vodka er iallefall den dårligste du får tak i (om du velger en av de større og mer kjente merkene). Jeg drikker utrolig sjeldent vodka, men Smirnoff eller Kalinka (som virkelig ser alkis ut) er merket jeg ville dradd med meg fra polet. Foretrekker drinker basert på rom i stedet for vodka. Om du trenger noe til juleballet, så høres det ut som om du trenger 2 flasker Smirnoff Ice - det gjør (deg) helt sikkert susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå