MysticoN Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Veldig trua på denne bilen, var å prøvde den og var lite å utsette på den. Både vinter- og sommer dekk er helt nye, de skal ta en full service på bilen før jeg kjøper den (vist jeg nå velger det) og skal bytte register reim. Skulle få den for 135 000, for meg virker dette som en veldig god deal. Men jeg har ikke noe særlig peiling på bil så jeg spør dere: Er dette en bra deal? Har sett etter bil lenge og det haster litt no da jeg har blitt far og ungen trenger større barnesete som blir veldig trangt i gamle bilen. http://www.finn.no/f...pidEnabled=true Endret 10. desember 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Tjaa vil nå jeg si. Her har du f.eks en 2008 modell som har gått 35-40.000 KM mindre, som er en bedre deal etter min mening da prisen er den samme. Og her f.eks en samme type som har også gått 35-40.000 KM mindre og koster 15 tusen mindre. Dog noe dårligere utstyrliste. Jeg hadde med andre ikke gjort noen "løp og kjøp" med bilen du først så på.. Endret 10. desember 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Her er det monn for mer pruting! bilen er veldig standard og mangler ting som xenon-lys, dab, motorvarmer, hengerfeste og takboks, som er vesentlig utstyr for min del. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Uff så var det det med å "prute" da. Aldri vært noe flink til slikt eller likt det. Det jeg likte med denne bilen/kjøpet var at det var helt nye vinter/sommer dekk og at de tar en full service på bilen før eventuelt kjøp (for å ikke snakke om bilen selv da). Tror å mene at det var motorvarmer på bilen, synest å huske at selger sa noe om det når jeg var å prøvde den (hører at motor varmeren går eller noe i den duren sa han). Men har vært litt mye de siste dagene med mye jobb og turer til bank/bilforhandler så kan hende det var noe annet han snakket om. Edit: Fant enda en Mazda i nærheten av meg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38758098 Denne har gått ca 30 000 mindre, har tilhenger feste, og er turbo diesel til samme pris. Men her må det nye dekk og muligens register reim til. Kan uansett bruke denne anonsen til å prute ned den første bilen. Endret 13. desember 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Alle legger ut bilen for en høyere pris enn det de tror de vil få. Dette har også litt med at alle som ser på biler pruter. Jeg har hatt en del ting ute til salgs og det virker som enkelte kun er ute etter å prute. Skulle nesten tro at de ikke var interessert i produktet, heller ute etter å gi så lite så mulig. Selv klarte jeg å prute sist bil jeg kjøpte fra 40 000 til 30 000. Tok ganske lang tid for å overbevise dem, men var så verdt det! Prut! Endret 15. desember 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå