Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsterker sluttet å fungere!

1994

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en mac audio mpx 4500 4-kanals forsterker. Denne sluttet i dag å fungere. Den har fungert helt fint i et par måneder.

Den får strøm og lyser når jeg skrur på spilleren. Har også sjekket om alle kabler er på plass.(også bak på spilleren) Men spiller fortsatt ikke. Har sjekket sikringer og de så bra ut. Har også testet en annen kanal på spilleren.

Noen her inne som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har du koblet til denne forsterkeren? Hvor har du jordet forsterkeren?? Jordingsproblem er en gjenganger, og det kan fint lyse i forsterkeren osv selv om jordingen er dårlig/løsnet, så sjekk dette. Mål hvor mye spenning det kommer til forsterkeren når den ikke er på, og hvor mye det er når den er på ;)

Lenke til kommentar

Hva har du koblet til denne forsterkeren? Hvor har du jordet forsterkeren?? Jordingsproblem er en gjenganger, og det kan fint lyse i forsterkeren osv selv om jordingen er dårlig/løsnet, så sjekk dette. Mål hvor mye spenning det kommer til forsterkeren når den ikke er på, og hvor mye det er når den er på ;)

Den har jording, det har jeg også sjekket. Men skal måle volt. Takk for raskt svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...