1994 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei, jeg har en mac audio mpx 4500 4-kanals forsterker. Denne sluttet i dag å fungere. Den har fungert helt fint i et par måneder. Den får strøm og lyser når jeg skrur på spilleren. Har også sjekket om alle kabler er på plass.(også bak på spilleren) Men spiller fortsatt ikke. Har sjekket sikringer og de så bra ut. Har også testet en annen kanal på spilleren. Noen her inne som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hva har du koblet til denne forsterkeren? Hvor har du jordet forsterkeren?? Jordingsproblem er en gjenganger, og det kan fint lyse i forsterkeren osv selv om jordingen er dårlig/løsnet, så sjekk dette. Mål hvor mye spenning det kommer til forsterkeren når den ikke er på, og hvor mye det er når den er på Lenke til kommentar
1994 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Hva har du koblet til denne forsterkeren? Hvor har du jordet forsterkeren?? Jordingsproblem er en gjenganger, og det kan fint lyse i forsterkeren osv selv om jordingen er dårlig/løsnet, så sjekk dette. Mål hvor mye spenning det kommer til forsterkeren når den ikke er på, og hvor mye det er når den er på Den har jording, det har jeg også sjekket. Men skal måle volt. Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Som jeg skrev, den kan fint ha jording, men det er ikke sikkert den er god nok. Jordingen i setebeltefestet bak/under baksetet pleier å være bra, husk å pusse ned til bart metall og bruk en egnet kabelsko Lenke til kommentar
1994 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg sjekket volten. Den var på 5v. Jeg hadde allerede jordet den i setebelte bak. Vet ikke hva som har skjedd... men har funnet ny jording nå. Så nå skal polo'n min falle sammen av basstoner ^^ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Vel, hvis du har en 4 kanaler som du har koblet basshøyttalere til, så blir det vel neppe nok til at bilen faller sammen men... Lenke til kommentar
1994 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Vel, hvis du har en 4 kanaler som du har koblet basshøyttalere til, så blir det vel neppe nok til at bilen faller sammen men... Har en mono som er koblet opp til en 2x12 kicker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå