crimzon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Heisann! Har et problem som plager vettet av meg her. Har 2 stk 120 gb disker som står som Array0. Disse er delt opp i partisjonene C,D,E,F. Nå skal jeg ha inn nye disker, så jeg skal derfor omorganisere litt. Men til min store fortvilelse, så finner Partition Magic 8.0 kun Array0(220 gb), og ingen partisjoner! Hvis jeg f.eks prøver å merge diskene, så får jeg denne beskjeden: "there are no partitions on this drive that can be merged" http://dasepb.ballbreak.no/kristian/problem.jpg Har lagt ut et bilde av hva jeg ser i PM8.0 Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 PM funker ikke fordi jeg har dynamiske disker! Da var et problem løst. Da er neste problem: Hvordan gjøre de om til basic disker? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg hadde samme problem selv for bare en uke siden. Jeg fant ingen måte å konvertere fra dynamisk til basic. Løsningen min var at en kamerat hadde nylig kjøpt seg nye disker og hadde 200GB ledig. Jeg fikk tatt backup på de, repartisjonert, formatert og kopiert tilbake dataene. Tok mange timer siden det var 110GB som skulle backes opp, 160GB som skulle partisjoneres og formateres og 110GB som skulle kopieres tilbake. Kanskje du kan kjøpe deg en 200GB disk, gjøre det samme som meg, og så returtnere disken innen 10 dager? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 For å konvertere fra dynamic til basic må diskene være tomme, så du kommer ikke så langt om du ikke får tatt backup Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 urk! Det sugde! Anyway! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå