paalpot Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har aldri opplevd noe lignende som da jeg skulle kjøpe en Bly-ray-spiller hos CDON.com. Først fikk jeg tilsendt en radio (!!), som jeg ble bedt om å returnere ved å vedlegge en returårsak og kopi av den siste fakturaaen - noe jeg selvfølgelig gjorde påfølgende dag. De sendte faktisk to fakturaer, og de har bekreftet at radioen er er mottatt og at den siste fakturaen er slettet. Den første fakturaen, som jeg trodde ble slettet automatisk da de sendte den andre, driver de nå på med og krever at jeg skal betale. De venter at jeg skal returnere en Blu-ray-spiller jeg aldri har mottatt!, før de kan slette den. Jeg har forsøkt mange ganger å forklare at jeg aldri har mottatt blu-ray-spilleren de hevder jeg har har fått tilsendt. I korrespondansen med dem har de til og med bekreftet at de ikke har sendt den, ettersom de var utsolgt og jeg måtte bestille på nytt - noe jeg aldri gjorde. Er helt fortvilt over den manglende servicen og arrogansen dette firmaet fremviser, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har handlet mye hos CDON og har hatt varer i RMA, samt at jeg har benyttet meg av angreretten en gang. Dette har gått helt som det skal og jeg har ikke opplevd noe i nærheten av det du beskriver. Har du gjort dine henvendelser pr. telefon eller har du forholdt deg skriftlig til support hos CDON? Det burde jo være enkelt å bevise din sak i detalj siden pakkene du får er sporbare, samt at du har ordrehistorikken og leveranser online å vise til. Lenke til kommentar
paalpot Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg fikk tilsendt fraktbrev fra CDON og retunerte varen med en gang, men fikk ingen kvittering (leverte pakken inn på posten). Jeg har bedt CDON om å få kopi av fraktbrevet de sendte meg slik at jeg kan sjekke sporingen, men de gidder ikke svare. Det er her hele problemet ligger. De tar meg ikke på alvor, og svarer ikke på henvendelsene. Det er ikke mulig å ringe dem, men må kun kommunisere via en logg. Jeg har sjekket litt på ulike forum, og har lest at mange opplever manglende service med CDON når det gjelder reklamasjoner. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Bruk mail da: [email protected]. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du kan jo prøve å poste klage på facebook veggen dems. Ser alle gjør det når de er missfornøyd med servicen til store bedrifter. Ser i det store og hele ut til å fungere å. Lenke til kommentar
paalpot Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 takk for gode innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå