Gå til innhold

Hvilket instrument spiller du?


Anbefalte innlegg

Spiller piano/keyboard :)

 

Kan:

- Call me maybe

- Waka waka

- Skyrim main theme

- River flows in you (bare helt utrolig å spille når man først har lært den!)

 

Skal lære:

- Pirates of the caribbean theme

- Waving flag

- Harry Potter theme

 

http://www.youtube.com/watch?v=uNmAHnvq2DQ Den er lett å finne noter på og er ikke så vanskelig å "lære" seg som den høres ut som. Nå er jo ordet lære seg litt relativt kansje,hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<youtube-link> Den er lett å finne noter på og er ikke så vanskelig å "lære" seg som den høres ut som. Nå er jo ordet lære seg litt relativt kansje,hehe

 

Du som spiller der? Isåfall, sweet! Hvis du hadde økt tempoet litt, hadde det blitt saker! Men igjen, veldig bra!

 

Jeg spiller ikke på noter ;) Lærer sanger utenat, det syns jeg er best, basically bare å se hvordan andre spiller og imitere. Jeg liker at jeg bare kan sette meg ned ved et piano å spille, og ikke må springe villmann rundt med noteark

 

Skal lære meg noe ala dette http://www.youtube.com/watch?v=n4JD-3-UAzM

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Du som spiller der? Isåfall, sweet! Jeg spiller ikke på noter ;) Lærer sanger utenat, det syns jeg er best, basically bare å se hvordan andre spiller og imitere.

 

Jeg skal lære meg litt mer av den originale themet, med litt spenning og action i, slikt som denne:

 

Ja, jeg som spiller der. Men jeg hemmes veldig med at et par av tagentene ikke lager lyd så jeg må "jobbe rundt" det så det ikke høres. Nytt piano hadde vært tingen, men det koster for mye, så da falt tanken på å lære meg gitar. Tror jeg skal prøve meg på å lære meg det

Lenke til kommentar

Ja, jeg som spiller der. Men jeg hemmes veldig med at et par av tagentene ikke lager lyd så jeg må "jobbe rundt" det så det ikke høres. Nytt piano hadde vært tingen, men det koster for mye, så da falt tanken på å lære meg gitar. Tror jeg skal prøve meg på å lære meg det

 

Skaff deg et midi-keyboard, og mikse noe ordentlig orkester-greier på pcen din :) Men ellers ville jeg si at det er verdt å investere i et nytt piano!

Lenke til kommentar

 

 

Skaff deg et midi-keyboard, og mikse noe ordentlig orkester-greier på pcen din :) Men ellers ville jeg si at det er verdt å investere i et nytt piano!

 

Hvor får jeg tak i midi-keyboard? Jeg får se om Kina har, Hehe. Har du tilfeldigvis peiling på et program man kan lage musikk med, hvor man har et virtuelt keyboard?

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...