Nedward Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Så jeg fikk et fantastisk jobbtilbud på mail, fra "Moderne verden aksejselskapet" og det uten å søke en gang. Alle klarer å se med et halvt øye at dette er svindel, men det jeg ikke helt klarer å se er hvordan de kan tjene noe på dette. Hallo! Moderne verden aksejselskapet ser for ansvarlig ansatte med store kommunikasjonsferdigheter, evne arbeide i et team, organisatoriske evner. vårt firme tilbud jobb hjemme med deltidsjobb som Assisterende manager. Dette arbeidet fordelt over hele Norge. Våre fordeler: - Fast lønn - Kommisjon - Deltid - Gratis trening - Erfaring ikke viktig - Det er ingen skjulte avgifter og investeringer Hvis du er interessert i vårt tilbud, og du ønsker få detaljene om vårt selskap og foreslåtte arbeidet, kan du svare på denne e-posten. Du vil motta en melding med detaljert beskrivelse innen 2 arbeidsdager. Takk. Ha en god dag! Silvia Hollins , Senior personell manager Endret 10. desember 2012 av Nedward Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tja, forskuddsbetaling og gebyrer knyttet til dokumenter, bevis, sertifikater og diplomer er det vanligste. Reisedokumenter, pass og visum er heller ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Godt mulig. Prøvde i alle fall å svare, så finner jeg vel ut hva de er ute etter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) - Det er ingen skjulte avgifter og investeringerMao. er det noen avgifter og investeringer som ikke er skjulte (de forteller deg om dem), men som uansett er av typen "vi tar pengene og går". Endret 10. desember 2012 av Tåkelur Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Er klar over at de på en eller annen måte vil ha pengene mine. Jeg har i alle fall svart, så får vi se hvordan de har tenkt å rippe pengene fra meg innen to virkedager. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Evt bare ID tyveri? er jo mye rart som kan være relevant for en jobb, som kan misbrukes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå