Joachim_F Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Men storspillet kommer fortsatt før vinteren er over. Les hele saken Lenke til kommentar
WarfaceAlex Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 "dampdrevent dampteknologi" er det ikke en selvfølge at dampteknologi er funker via damp? det er vell allâ steampunk opplegg. Anyways, gleder meg til Bioshock Infinite, har spilt både bioshock og bioshock 2. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Damnit! Klarer snart ikke å vente mer!! jkidhaskjifkjbcfdjknas!!!!!! Lenke til kommentar
kinag Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg elsket bioshock 1 og 2, men dette syns jeg bare virket kaotisk og uoversiktlig :-s Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 avansert, dampdrevet dampteknologi Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er bedre at de bruker litt ekstra tid på det, enn å gi det ut med masse bugs og shiet. Men tror jeg kommer til å savne Rapture, er den beste spillverdenen jeg noen gang har løpt rundt i! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå