Niklasp Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Googles nye YouTube-design får slakt av brukerne. Ser du hva de har gjort annerledes? Lenke til kommentar
Populært innlegg SLi Skrevet 10. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2012 Midtstill det så blir jeg fornøyd. 14 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Enig i at venstrestilling er temmelig idiotisk. Jeg sitter på en 24" skjerm og en snau halvpart av skjermen min er blank når jeg er på Youtube, noe jeg finner kronglete og unødvendig. Resten har jeg for så vidt vent meg til, selv om det tok litt tid å finne fram første gang. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skosåle Skrevet 10. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2012 ja, hvem luring trodde det var lurt å flytte alt til venstre?! Får vondt i nakken av å sitte på youtube nå.. 11 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 syns designet er bra eg, er mindre loading sånn generelt (av sjølve nettsido) Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Venstrestilling av ei nettside høyrer heime i 1999, ikkje i 2012. Om vi legg designet til sida (no pun intended) so ser det faktisk ut som at videoane lastar raskare, før kunne eg ikkje sjå kontinuerlig på ein 720p-video, no klarar den faktisk å laste uten avbrekk. 3 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 De skal ha det at designet ser bra ut, og ting er bedre nå enn det de var når jeg ble påtvunget det nye designe tilbake i september. Da var det noe feil med den nye spilleren, slik at alle spille lister ble spilt i tilfeldig rekkefølge uten å kunne skru det av, og pilen oppe ved konto navnet ditt, gikk til google innstillinger, og ikke youtube ting slik den gjør nå. Men ett par ting som må endres fremdeles. Det er de to tingene som er nevnt her, nemlig midtstilling og opplasting fra de du abonnerer på, på start siden. Siste kan lett "fikses" ved å gi muligheten til å velge hva du vil ha som startside. En annen ting som må fikses er den nye spilleren. De har endret slik at knappen for å skru av og på notater på videoer kun lyser når den er aktiv. Dette gjør det, i hvert fall for meg, vanskeligere å se om denne er aktiv eller ikke. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Syntes designet ser veldig bra ut og er storfornøyd med det, men det med venstrestilling er ikke noe jeg likte i det hele tatt. Når jeg nå sitter på en 19" skjerm ser det bra ut, men hjemme på en 24" skjerm blir det relativt blankt på høyresiden.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg er fornøyd med stilen. Men er 100% enig med ankepunktene i artikkelen. Spesiellt at du må ha ett ekstra trykk inn på mine abbo for å finne ny aktivitet. edit: leif Endret 10. desember 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har ikke noen problemer med designen jeg, men så surfer jeg heller aldri i fullskjerm. Jeg ser jo absolutt at det kan se litt teit ut hvis man gjør det. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Likte det nye designet jeg 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hadde ikke brydd meg stort om designet bare jeg kunne fått valgt hvilken side som skal være standard når jeg kommer inn på youtube. Før var det subscriptions, nå er det "what to watch" som ikke interesserer meg i det hele tatt. First world problems. men det er dårlig når en oppdatering gjør en nettside mindre brukervennlig. 4 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Sitter på en 24" jeg, så det er ganske god plass fra midten og bort til høyre.. Lenke til kommentar
stiancid Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Designet syntes jeg er pent. Men enig ang venstrestilling av innholdet. Få det midtstilt så er alt bra. 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Som bruker i Kina, vi har problemer med tilgang til youtube. Ikke vet hva snakker dere om youtube her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det som irriterer meg mest er filtrering på søk. Kommer hverken opp mulighet på å filtrere på "mest sette" eller videoer som er mest likt. (kan godt være dette er gjemt bort et eller annet sted - men i hvert fall ikke under "filter" lenger). 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Litt mye luft på høyre side ja. Ellers virker jo lasting kjapt, men det har heller ikke vært noe nevneverdig problem på lang tid. Har da pent lite å si hvilken størrelse det er på skjermen... Jeg har samme oppløsning på min 17" laptop som på min 24" skjerm (1920-1200). Skjermen på 27" har faktisk hakket mindre (1080). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvorfor forandre på noe som funker? Suppehuer i Google og ja, gamle versjonen funket knall for meg Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ser mye renere ut, og for min del så laster sidene raskere, men de må utnytte skjermplassen bedre! Er ikke interessert i å ha halve skjermen hvit. Det er en grunn til at jeg har 1080P skjerm, og det er å få mest mulig inn på skjermen! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Klag, klag, klag, klag. Ja dette er jo ikke noe nytt å se når det skjer vesentlige designendringer i godt brukte tjenester! Men jeg kan bare opplyse om en ting, ting må gå fremover, og Google har kjørt den samme stilen på Youtube ganske lenge nå. Google har gjort om designet på det meste annet i det siste, og Youtube var vel omtrent den siste i rekken som fikk nytt design implementert. Jeg liker det nye designet, rent og enkelt er gjennomgående over hele Googles portefølje nå. Kan være enig i at en midtstilling burde være på sin plass, men dette kommer helt sikkert. Det er jo snakk om Google, de vet hva de holder på med! Anbefaler å lese denne: http://www.hardware.no/artikler/er-ikke-windows-8-som-for-det-var-ille/114855 Endret 10. desember 2012 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå