Metasenter Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har hørt rykter om at det er mulig å dele opp FGT slik at man kan tilbringe første halvåret hos storm i panser, for så å ta neste halvår i 2BN. Stemmer dette, eller er det bare vissvass? Hvordan går jeg i så fall fram for å ordne dette? Lenke til kommentar
exonum Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Heisann. Ja, det skjer at noen blir sendt fra panser til 2BN, og andre veien. Dette er dog kun stabsfolk, så vidt jeg forstår. Meg bekjent blir man ikke flyttet rundt som f.eks fotsoldat. Edit: Dette er dog ikke noe du "fikser"; det går på avdelingenes behov. Når det er sagt er det jo mulig å legge frem et ønske om det - så får resten bli opp til bataljons-/kompaniledelsen. Endret 10. desember 2012 av exonum 1 Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg har hørt rykter om at det er mulig å dele opp FGT slik at man kan tilbringe første halvåret hos storm i panser, for så å ta neste halvår i 2BN. Stemmer dette, eller er det bare vissvass? Hvordan går jeg i så fall fram for å ordne dette? Som det ble sagt tidligere, dette omhandler som regel stabsfolk. Da jeg begynte min rekruttperiode i esk 4 i panser for god stund tilbake, kom det 2 stk fra 2.bn som driftet staben mens vi lærte det mest grunnleggende. Når det nærmet seg juletider, vi hadde kommet et godt stykke på utdanningen, sendte vi 2 stk til 2.bn som skulle drifte staben for nyinnrykket der. Og det var absolutt ikke de flinkeste som ble sendt frem og tilbake, så ikke streb etter det. Vet ikke hvordan dette blir løst dog, nå som 2.bn skal ha innrykk til sommeren 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå