mafkoy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er det noen som vet om man kommer inn på vanlig bachelor på BI med et snitt på totalt 3,4? Vil gjerne høre om noen som går der nå, eller vet noe? Vil gjerne søke meg inn på BI Trondheim til høsten, men lurer på om det er en karaktergrense eller ikke? Mener å ha hørt at det bare er snakk om at du har nok penger å betale. Lenke til kommentar
turana Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du kommer inn med 100% sikkerhet med 3,4 i snitt Lenke til kommentar
mafkoy Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Du kommer inn med 100% sikkerhet med 3,4 i snitt Å? Med hvilket grunnlag sier du det? Høres jo for all del bra ut for min del Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) I år var det en grense på 3,2 i Oslo tror jeg. De kan vel egentlig ta inn så mange de vil, men har satt en "kunstig" grense. Lykke til Endret 10. desember 2012 av LucarioX Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Er det noen som vet om man kommer inn på vanlig bachelor på BI med et snitt på totalt 3,4? Vil gjerne høre om noen som går der nå, eller vet noe? Vil gjerne søke meg inn på BI Trondheim til høsten, men lurer på om det er en karaktergrense eller ikke? Mener å ha hørt at det bare er snakk om at du har nok penger å betale. Det kommer jo selvsagt an på hvilken linje du skal gå. Noen bachelorlinjer er mye lavere snitt enn andre. Hva har du tenkt å søke på? Endret 10. desember 2012 av Smas90 Lenke til kommentar
mafkoy Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Det kommer jo selvsagt an på hvilken linje du skal gå. Noen bachelorlinjer er mye lavere snitt enn andre. Hva har du tenkt å søke på? Tenker på MArkedsføring eller Internasjonal Markedsføring i Trondheim. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tips til det meste av privatskoler er å søke så tidlig som mulig ;-) Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tenker på MArkedsføring eller Internasjonal Markedsføring i Trondheim. Da kommer du nok inn med 3,4 i snitt Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hva med sivøk.-linjen? Ligger ikke den på 4,7? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hva med sivøk.-linjen? Ligger ikke den på 4,7? Den tilbys kun i Oslo. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Oja, okey. Men hadde jeg rett? Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Er det noen som vet om man kommer inn på vanlig bachelor på BI med et snitt på totalt 3,4? Man kommer vel som oftest inn på BI bare man er kvalifisert og har penger... 3 Lenke til kommentar
turana Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Man kommer vel som oftest inn på BI bare man er kvalifisert og har penger... Makan til lite gjennomtenkt og idiotisk svar skal du lete lenge etter! 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Makan til lite gjennomtenkt og idiotisk svar skal du lete lenge etter! Er vel ganske forenklet svar men er jo egentlig for det meste rett... Beklager hvis jeg såret deg og din BI-kompetanse 2 Lenke til kommentar
turana Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er vel ganske forenklet svar men er jo egentlig for det meste rett... Beklager hvis jeg såret deg og din BI-kompetanse Joda, for all del, du har rett. Man kommer vel også inn på Harvard og lignende toppuniversiteter og dersom man er KVALIFISERT og har PENGER. Poenget mitt er at innlegget ditt ga null mening, og det skjønner du selv nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tror han ikke tenkte kvalifisert mtp. karaktersnitt, men andre ting som fullført VGS for eksempel, over 18 år og slikt. Har du kvalifikasjonene (foruten om godt snitt) og pengene så er det nok. Sier ikke at det er slik bare tolker innlegget. Forøvrig er jeg litt interessert i dette selv. Jeg hadde helt greie karakterer de to første årene på VGS (4,3 i snitt), men siste året datt jeg ned til 3,7 av ymse grunner. Vil dette (og såklart pengene) holde til en økonomiutdanning på BI? Høres vel slik ut, på praten som har vært i tråden hittils. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det holder kanskje til å komme inn, men man bør jo helst være i stand til å fullføre å. Suger du i matte så blir studiet tungt uansett. Og som andre hintet til, så er det vel helst pengene det står på. Tror de som har gode nok karakterer til å komme inn på NHH og slik heller velger det. Jeg vet at BI-studenter stod lavt i kurs i de miljøene jeg har vært borte i. Om det er fortjent eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Joda, for all del, du har rett. Man kommer vel også inn på Harvard og lignende toppuniversiteter og dersom man er KVALIFISERT og har PENGER. Poenget mitt er at innlegget ditt ga null mening, og det skjønner du selv nå Innlegget mitt gir mer mening enn å sammenligne BI med toppuniversitetene i USA, det er så milevis i fra at du skjønner ikke selv hva du snakker om. Er det ledige plasser på BI og man har de fagene man trenger så kommer man inn, enkelt å greit og på BI er det ofte ledige plasser. BI gjør det så dårlig at de nå legger ned i Kristiansand og muligens Drammen etter det jeg har hørt. Toppuniversitene i USA kunne fylt skolene ett tosifret antall ganger med toppstudenter.... Endret 23. desember 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 1 av 4 toppledere er utdannet ved BI. http://e24.no/jobb/en-av-fire-toppsjefer-fra-bi/3790869 Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 1 av 4 toppledere er utdannet ved BI. http://e24.no/jobb/e...-fra-bi/3790869 Å det er ett bevis på at det er vanskelig å komme inn på BI. Sier ikke at det ikke kommer flinke utdannede folk fra BI men det er uansett ikke ett studie det er vanskelig å komme inn på. Man hører støtt og stadig om folk som ikke kom inn på for eksempel legeutdanning men hvor ofte hører man om noen som ikke kom inn på BI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå