Lucho Gonzalez Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 hei. jeg har muntlig eksamen i historie på fredag. det er privatisk eksamen og jeg har snakket med mange som har hatt eksamen alle sier at de har kommet oppi nyere historie enten verdenskrigene, kalde krig imperialismen eller noe sånn. så jeg har satse på det disse temaene har jeg full kontroll på norge 1800 industri + 1814 + befolkning og utvandrig til usa imperialisme 1.vkrig og 1.vkrig i norge + mellomkrigstida 2.vkrig og 2.vkrig i norge den kalde krigen + norge etter 1945 kan nesten alt om disse teamene eller kan skrive en sammendrag om de med mine egne ord. jeg vil bare bestå egentlig.. hva er kravene på å få en 2 hvor stor tror dere sjansene er for at det ikke blir dsse teamene er det noen jeg må lese mer om untatt av disse Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Skal ikke så ekstremt mye til for å bestå! Gjør ditt beste, så klarer du hvertfall å få en 2'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå